20 juli 2009

MAANDAGAVONDVOETBAL 20 JULI 1930 UUR

Vanavond hooguit nog aanmerkingen op de leiding, want aan de ballen kan het niet meer liggen. Hopende dat het gras dan een beetje gekortwiekt is, dat wel.

We hebben twee nieuwe hoogwaardige Derby Starren in ons midden. Afgelopen zaterdag voor jullie opgepikt in de Haagse Binnenstad, toen ze zielig op een plankje lagen te koekeloeren wie hen zou willen adopteren.

Ik heb van een aantal al een kleine bijdrage mogen ontvangen, maar ik ben er nog niet! Kom nog 30 eu tekort, dus als mensen nog even willen doneren, dan dank ik u vriendelijk doch vrolijk. De kosten waren 65 eu.

Verder is het vanavond weer dik bal. Normaal gesproken 1900, alleen ome Rody weet zeker dat ie er pas rond 1915 kan zijn, in verband met de plek waar hij nu zijn werkzaamheden verricht... dus wil ik voorstellen, als ik zo vrij mag zijn:

MAANDAGAVONDKNALLEN OM 1930 UUR, KIJKDUIN! BINGO! IEDEREEN KRIJGT NOG EEN HINDERLIJKE SMS, tenzij je op tijd reageert... lieve reageerbuiskinderen!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Check!

Kees

Rody zei

Danny en Gertje zijn er ook bij!

hollyklook zei

Aanwezig! Laat de ballen maar knallen!

Rody zei

wou ik ook zeggen...

Rody zei

grote terugkeer van een grote groep hoort mijn oor zonet

Anoniem zei

Check! - Blok