19 april 2001

Nat pak mag de pret niet drukken!!!

De Dauwtrappers - Blokkendozen 16 - 18

De nieuwe Blokkendozen stormen de lijst binnen met een klinkende overwinning. De Dauwtrappers kwamen nog dichtbij, maar niet dichtbij genoeg. Eindstand 16 - 18, die volgens velen veel hoger had moeten zijn. Spel van de Dauwtrappers kenmerkte zich voornamelijk door het grote aantal luckies en het loopvermogen, aan de andere kant bij de Blokkendozen waren het vooral goed uitgespeelde kansen die de Dauwtrappers de das omdeden.

Arnie schrijft het stukje, en dat moet morgenavond (vrijdag de 20e) online zijn. Ik wacht in spanning af!!! (22 april ik wacht nog steeds in spanning af...)

Ik kan wel wachten tot St Juttemis tot Arnie zijn stukkie inlevert maar dat komt toch niet. Het is nu te laat er nog wat van te breien, ik weet het niet meer... Niels was goed, Bas ook, en Kloor. Ik was ook goed, net als Arnie.

Het weer was lachen: een graad of 9 en het hagelde een beetje erg, dat ging over in wat regen, en toen straalde de zon... Het spel was andersom... dat straalde eerst en ging van kwaad tot erger.

Volgende keer een beter verhaal.

TOT DE VOLGENDE WEDSTRIJD ALLEMAAL!!!

Geen opmerkingen: