27 juli 2008

MAANDAG 28 JULI 1900 UUR - ZOMERAVONDVOETBAL

Deze rakker die garant staat voor heel wat heerlijke dagen aan het strand, opwarming van moeder aarde, smelten van de ijskappen op de Noordpool etcetera, staat ook morgen weer te stralen (naar alle waarschijnlijkheid) boven ons mooie nieuw Hollyhock!

Kommen sie auch ein balletje trappen? Ja toch zeker?

Mark is terug! Arnoud en Stefan laten waarschijnlijk verstek gaan, daar zij onder een brug in Parijs bij de clochards in slaap gevallen zijn nadat zij gisteren een te grote EPO-cocktail hebben gedronken met de heren Piepoli, Dueñas en Rìcco. Bas is naar alle waarschijnlijkheid bezig aan een nieuwe meerweekse streak, we verwachten Danny weer teug nadat hij vorige week verstek moest laten gaan in verband met cursussen, en ga zo maar door...

Laat het aub achter in de reacties!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik moet helaas verstek laten gaan. Zal ff vragen of Andy etc. wel op komt dagen of dat ie niet alleen durft ;-)

Kees

Anoniem zei

Hallo,

Ik ga het zeker proberen, Rutger is er iig bij.

Bas

Anoniem zei

Ik zal nog contact opnemen met de weergoden. tgaat helemaal goedkomen. Ben er weer bij..

Danny

hollyklook zei

klote zon... zei ie dat!? Sorry.. zon.

Ik zal erbij zijn (uiteraard!)

markarazzi zei

Het toch-al-niet-zo-hoge niveau (van horen zeggen) van de afgelopen weken gaat vandaag verder omlaag, want ik maak mijn rentree, geheel gehuld in het marineblauw van FC Hollyhock.

Rody zei

goeie shit!!! ik heb er ook zin an!!!

gaat zo de smsen versturen aan de mannen die het verdommen om mij die 12 uuuurocent te besparen en me laten bloeien

Rody zei

vincent is van de partij!

Rody zei

de grote gert is er ook!

Rody zei

de grote gert is er ook!