13 juli 2008

MAANDAG 14 JULI 1900 UUR - ZOMERAVONDVOETBAL

De Hollyhock-trein dendert maar door! Morgen zijn de weersvoorspellingen een heel stuk beter dan vorige week, kun je nagaan wat het weer wordt (voel je 'm?)!

14 JULI TWEE DUIZEND EN ACHT, 1900 UUR: voetballen alsof je leven ervan afhangt aan de KIJKDUINSESTRAAT!

Kijken of we de trend van de afgelopen weken voort kunnen zetten (zie 2 posts geleden). Houdt Kloor zijn 100% status? Beslist Ard weer de wedstrijd? Komen er weer 2, 3 of 4 van de Vier?

We zullen het morgenavond weten!

13 opmerkingen:

hollyklook zei

Nou, ik weet wel dat ik er gewoon weer (voel je 'm!?) erbij ben! Ik heb er nu al weer zin in... ben benieuwd of Blokkie ooit nog gaat komen... dit zou wel zijn dag moeten zijn. Ik zal iig niet een een Frans sjirtje verschijnen!

Anoniem zei

Vive la République! Vive la France!

Ben er 7 uur.

Lekker genieten van slechte passjes van Gertmeister....jammie!

Rody zei

Meneer Danny is er ook!

En moi, Ome Rody is er ook... als vanzelf!

Et Monsieur Harte... is er ook!

Rody zei

Ik hoor net dat OOK Vinnie erbij is!!!

Anoniem zei

Bakvistuta zorgt vanavond voor het vuurwerk op deze quatorze Julliet...

Rody zei

O jee o jee... en de smssies moeten nog verstuurd! Het wordt weer grandioos!

Rody zei

FC KEES komt ook, met aanhang, weten we nog niet.

Anoniem zei

komt homo-kees zelf ook?
Hij zou afgelopen week ook komen, maar is toen waarschijnlijk door de 'regenval' afgehaakt..

Fijnerik

Anoniem zei

even een quiz-vraagje voor het geoefende voetbaldier:

* welke club is vervangen door FC Hollyhock in bovenstaande stand??

Rody is uitgesloten van deelname...

Rody zei

Waar was jij toen Griekenland tegen Zweden speelde?

Anyway, het had een heel andere oorzaak dat hij er niet was.

Jean is van die partei!

Rody zei

Das een mooi prijsvraagje Pietje!

Ik weet het niet meer en gok op Strontvogels/Telstar?!

hollyklook zei

Ik zou haast denken RKC Waalwijk.

hollyklook zei

Ik heb er nu al weer zin in....