8 juli 2008

HOLLYHOCK HEERST IN 2008

Ik als statistiek-debiel, excel-knutselaar, amateurvoetballer en computerhobbyist pur sang heb nu weer wat nieuws! De aanwezigen van alle speeldagen, tot en met gisteren van dit jaar!

Dat betekent dat ik, samen met nog een ander voetbalintellect, een heel hoop statistiekjes heb bijgehouden. "Behoorlijk ziek!" zul je vast zeggen. Ik doop de statistiekjes dus bij deze ook om tot "STATISZIEKJES". Ter uwer vermaak, en ter mijner vermaak en oefening.

Wat we allemaal nog meer hebben bijgehouden? Dat zul je de aankomende weken ervaren, met het statistieke klapstuk tijdens ons jaarlijkse HOLLYHOCK KERSTVOETBALGALA 2008 op zaterdag 27 december a.s.! Zet die maar vast in je agenda.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

dit is leuk, zijn er ook statistieken voorhanden van hoe veel slechte ballen Meister Gert per week gegeven heeft????

Rody zei

hahaha...

ehh nee... ook niet van mij... ook niet van gert... wel een aardige statistiek.

ik benader het liever positief, ik bekijk hoeveel goeie ballen iemand geeft (en dat druk ik dan voor het gemak maar even niet uit in het percentage van de slechte)

Anoniem zei

Statiskieken van hoe vaak arnoud d. zijn koppie laat hangen als het meneertje niet helemaal voor de wind gaat? Zijn die er ook!!!

Zou graag statistieken zien van de pasjes van Gert, vanuit de bosjes zie ik ze hier en daar op stropdassen belandden!!!!

Rody zei

morgen weer een nieuw statistiekje lieverds... beloofd is beloofd! meer zin in onzin op ons mooie hollyhock!