6 januari 2008

ZATERDAG WINTERMIDDAGVOETBAL

Bij veel heren die niet bang zijn voor een beetje kou, die het niet langer trekken dat er winter bestaat in Nederland (als het die naam al mag hebben), gaan wij het ZATERDAG WINTERMIDDAGVOETBAL nieuw leven inblazen.

Op een paar door mij willekeurig geselecteerde zaterdagen in deze winter, kunnen we het Heilige der Heiligen ouderwets bezetten, voor een stevige pot voetbal, zoals wij hadden op Maandag 31 december jl.

Voorzetjes, kopt u maar in, in de comments aub:

Mooie data: 12 januari, 26 januari, 9 februari, 23 februari
Mooie tijd: 13:00
Mooie plaats: Hollyhock, Quick veld 5, Halo (bij bevroren velden, of bij geen zin om op het gras te gaan)


3 opmerkingen:

hollyklook zei

Goed initiatief Ro... misschien een goed voornemen? ;-)

Ik zou wel willen echter ga ik de komende maanden me toch iedere zaterdagochtend/middag in de sportschool bewegen.

markarazzi zei

ik zeg: lekkero! als jij met dat soort sexy voorstellen kom, ben ik meteen verleid. aanstaande zaterdag kan ik wel. de 26e niet, dan ben ik op mystery-weekend...

Anoniem zei

ga je naar Mystery Land?