24 december 2007

31 DECEMBER 2007 - HOLLYHOCK WINTERMIDDAG VOETBAL 1400 UUR

Ja ja, dames en heren, na een meer dan geslaagd voetbaltoernooi in sporthal Ockenburg jl. zaterdag is het alweer tijd voor het volgende gebeuren. Op 31 december aanstaande is het plan om voor de laatste keer op maandag de benen te strekken!

En waar anders kan dat, dan op ons aller- der allerheiligen: HOLLYHOCK!

Vanaf 1300 uur hopen wij zoveel mogelijk mensen te mogen begroeten voor een ferme pot voetbal, ofwel: optimalisering van de bloedsomloop om zo de spijsvertering een fatsoenlijke kans te geven alle oliebollen en appelbeignets vakkundig en snel via het juiste kanaal een fijn uiteinde te wensen!

Kortom: MAANDAG 31 DECEMBER - 1400 UUR - OLIEBALLEN! (wie maakt de oliebollen? wie zorgt voor het vuurwerk? iedereen dokken, grote bende).

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal er ietsje later zijn..
Ik ben die sukkel die nog moet werken die dag...:(

Anoniem zei

ik probeer vroeg te beginnen en iets eerder weg te kunnen zodat ik om 2 uur op het stokroos kan zijn....maar alleen als er genoeg komen, geen zin om met 6 man te staan ;-)

markarazzi zei

ik ben ook van plan te komen, maar zal dit jaar geen oliebollen bakken.

Anoniem zei

ik wil eigenlijk wel vuurwerk!

hollyklook zei

Ik zal er bij aanwezig zijn... ennuh Mark, als je niet zelf gaat bakken, dan kunnen we altijd nog even een paar balletjes halen bij de Appie... je weet wel die voorverpakte zooi die we een paar jaar terug ook hadden ;-)

Iemand appelflappen?

Anoniem zei

DIE NOOIT MEER!

die waren smerig!!!

dan maar een appelbeignet... of flap...

Anoniem zei

Gangstahs,

Ik ben er zeker bij.

Bas

Anoniem zei

ja dat begrijp ik...

een mannetje of tien moet toch te regelen zijn menseh?

rody

Anoniem zei

Gert Danny Arnie Rody Bas Kloor Mark Joris... Ik tel er acht als die echt komen kom ik ook... Wil wel partijtj doen en niet voor jan lul rondhangen!!!!

Gert

Anoniem zei

Gert Danny Arnie Rody Bas Kloor Mark Joris... Ik tel er acht als die echt komen kom ik ook... Wil wel partijtj doen en niet voor jan lul rondhangen!!!!

Gert

Anoniem zei

zeikwijf

markarazzi zei

ik ben het stiekum wel met gertje eens. met 8 man kunnen we ten minste 4 tegen 4 spelen, is wel te doen denk ik.

Anoniem zei

haai haai...

ik moet helaas werken....

ik hoop dat ik 4 uur weg kan en kan daarna komen laat me weten of jullie er dan nog zijn...

greetz Harte.

Anoniem zei

mein bruder kommt auch jawohl also doch bitte danke schon.....tot ztrakz

Anoniem zei

mark... is ook een zeikwijf...

allemaal wijven... gewoon komen en niet ouwekuthoeren... als iedereen gewoon woord houdt, is er nooit iets aan de hand...

in tijden van overcommunicatie hebben we alleen 90 keer een bevestiging nodig.

Anoniem zei

denk het niet mijn goede vriend... dan is het festijn over voor 2007... vermoed ik zo...

markarazzi zei

nog een uurtje. beste uiteinde van een jaar wat je je kan wensen.