6 januari 2008

TEAMFOTO HOLLYHOCK KERSTVOETBALGALA

Jaja, hij is klaar! Nog een beetje provisorisch de heer Joris erin geplakt, want die moest de kleine op bed leggen, maar aan de andere kant mocht hij niet ontbreken op onze mooie foto!

Als je de foto wilt bestellen, heb ik me laten vertellen, dan kan je dat het beste doen bij FUJI FILM ONLINE FOTOSERVICE. Inschrijven aldaar is een koud kunstje, want wie wil nou niet zo'n prachtige foto op de schouw, naast het vaantje of de beker die daar hangt of staat te pronken!

Onderstaand de foto (effe op klikken en dan opslaan als...)! Hij is bij afdruk superscherp tot een grootte van ruim 32 bij 24. Dus blijf je rond die marge, dan heb jij je favoriete voetbalhelden gewoon haarscherp in je huiskamer hangen!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hhahahahahahhahahahhahahahhahahhahahahahhahahahahahaha!!!

Die Joris is superkickuh!

hollyklook zei

De eerste rij lijkt wel een soort van lotto trekking... Fantastische foto.

Binnenkort meer foto's?

Anoniem zei

toffe foto en het was een fantastisch toernooi!!!! volgend jaar weer???

voor de liefhebber, zelden vertoond, zelfs niet op ons aller Hollyhock:

http://www.nusport.nl/20080107/opmerkelijk/bijzondere-blunder-doelman/

markarazzi zei

ik laat er een dekbedovertrek van printen. wat zal ik lekker slapen zeg, onder mijn sterren...

Anoniem zei

ja inderdaad Joris inplakken is redelijk gelukt, geen topkwaliteit, maar het verhaal is toch weer mooi mensen....