7 september 2007

ZOMERAVONDVOETBAL INCL. BESCHUIT MET MUISJES 10 SEPTEMBER 2007

Aanstaande maandag, weer ZOMERAVONDVOETBAL!

Na het kleine debacle vorige week met een vroege blessure voor Mark, belooft het deze aankomende maandag weer een goeie editie worden, want:

BESCHUIT MET MUISJES!

Mark is namelijk afgelopen woensdag 5 september, om 10.59, vader geworden van een kerngezonde Haagse dochter! Allemaal komen dus, om Mark te feliciteren!!

Hij zal komen inclusief beschuit met muisjes, om daarna als kersverse pappa de kikksen weer onder te binden. Allemaal komen dus!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Yo Mark, congratz man!! Heeft de kleine al een naam?

Anoniem zei

anoniem van daarnet was Bruno FYI

Anoniem zei

Wow, dit impliceert dat Mark minimaal één keer in z'n leven sex heeft gehad. Brrrr.

Proficiat gozer!! En ik ben ook wel benieuwd naar die naam.

Anoniem zei

Mark, van harte gefelicteerd man!! Maken vrouw en dochter het goed?

Betekent dit dat we over een aantal maanden een cheerleader wekelijks langs de lijn hebben staan?

Anoniem zei

Gefeliciteerd... Ben er ook bij om de verhalen te horen en een beschuitje te eten.

markarazzi zei

Thanks gasten. Haar naam is Liv en ze is met mama vanmorgen thuis gekomen. We maken ons op voor onze eerste slapeloze nacht...

Rody zei

Ik heb ook weleens slapeloze nachten van Hollyhock... dus kom op man!

Het is een beetje regenachtig, dus das goed voor ons, dan blijven die snerthonkballers WEG!

Rody zei

mardi ist dabei

Anoniem zei

Hey Markie !

Goed gedaan man...gefeliciteerd, van Harte....

ik zal de schoenen van Mardi meenemen...

tot bal!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Mark met die kleine van je!!
Het eerste lid voor de nieuwe dames-tak van FC Hollyhock!!!

I'll be there vanavond, denk m'n broertje ook....7 uur BEGINNEN, toch?!

hollyklook zei

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben (want ik verwacht dat het een stuk gezelliger en hoger niveau was) was ik er niet bij vanavond aangezien ik met een lang weekendje Berlijn bezig was. Inmiddels (na een kleine vertraging van 155 minuten op het stukje Utrecht/Gouda) ben ik weer thuis en zal volgende week uiteraard weer aanwezig zijn om het niveau te doen dalen en de gezelligheid de kop in te drukken.

Uiteraard, ook niet geheel onbelangrijk, Markarazzi, ook via deze weg gefeliciteerd met Liv! Ga er van genieten en breng haar maar net zo aan het lachen zoals je ons op het heilige gras weet te vermaken... ;-)

Anoniem zei

Hey Mark,

Bij deze nog de late felicitaties!
Ik kan er de komende tijd niet meer bij zijn op maandag want m'n vriendin is weer aan de (avond)studie.

Cheers...