3 september 2007

MAANDAGAVONDVOETBAL - MAANDAG 3 SEPTEMBER 19.00 UUR

SEPTEMBERMAAND, VOETBALMAAND!

Alle acties kunnen weer worden losgelaten op deze speciale actiemaand! Met het shirt in aantocht (ik moet nog bestellen) staat ons opnieuw NIKS maar dan ook NIKS in de weg om vanavond weer gans los te gaan op moeder aarde's mooiste: HOLLYHOCK.

Mark en ik zijn om 1845 al van de partij om alles klaar te zetten, zodat we om 1900 uur SHARP kunnen beginnen.

ZORG DUS OOK DAT JE ER BENT OM 1900 UUR!


Anders is nog steeds alles voor de katse viool geweest!

Vanaf 1900 uur is het dus weer FEEST! Zeker als ik zeg dat het de datum is van de beoogde rentreeën van Jean en Vlietje!

16 opmerkingen:

markarazzi zei

ik heb de goaltjes al klaar gezet en ben al vast begonnen met de warming-up. tot over 8,5 uur!

markarazzi zei

ik heb begrepen dat niels en bas er niet bij zijn en dat kloor een twijfelgeval is. ik hoop echt dat jean en vlietje hun rentree gaan maken vanavond...

Anoniem zei

ik ga er wel vanuit! kloor moet komen!!! we hebben kloor nodig!!!

Anoniem zei

m'n broertje en ik zullen er scherp 7 uur zijn...
tot straks!!

Rody zei

vlieter is erbij

Rody zei

alGERTo Saavedra is er ook bij trouwens...

markarazzi zei

klasse mannen, zo hoor ik dat graag van jullie. en jullie weten: geen rood shirt aan, want doe je dat wel dan ben je bij mij!

de officiele teller staat op 5: rodietje, pietje, broertje, vlietje, gertje, markje. maar klokslag sieben uhr verwacht ik toch minstens het dubbele!

Rody zei

lekker tellen kan jij, das al zes...

hollyklook zei

ik zal er zijn, zij het op halve kracht... een linkerachillespees, een linkerknie en een rechterbovenbeen doen het niet dus wel geteld kan ik op 1 been voetballen. Nu is het "voetbal" op Hollyhock soms toch net G-voetbal dus ik kan daar nog prima in mee doen :) Das hollyhock hé!

markarazzi zei

mooie dingen hollyklook, voor jou drukken we een shirt met gouden letters. het is een eer om met zo'n bikkel te mogen samenspelen.
we zijn al met 7 en als we nog rekenen op kees, rutger, harte, steve en jean, staan we zelfs op 12. is danny al zuruck?

Anoniem zei

rutger kan je shaken, die rijdt met bassieboy mee normaal

jean is een nee

harte moet een JA zijn... ga ik vanuit... der steeb reken ik ook op hoor... en keesie ook!!!

en mardi en de boyos... tot nu toe is het elke week goe gekomme... dus nu ook...

Anoniem zei

Ik probeer erbij te zijn, weet nog niet helemaal zeker.

Als ik kom is het iig niet in Ajax shirt :-)

markarazzi zei

Harte is een go, dus we staan op 8. we hebben kees en steeb echt nodig.

Anoniem zei

mooi kees komp ook...



hoop ik... ik reken op je knul... met alles wat ik heb... laat die piepers maar droogkoken je ken altijd nog naar de HapSnap...

Anoniem zei

kees liet vorige week na ajax doorschemeren uit schaamte onder te zullen duiken voor onbepaalde tijd....nu zal de wedstrijd tegen groningen niet echt hebben geholpen.....WHOEHAHAHA!

Anoniem zei

ps: aftrap stipt 19.00 ik zal er zijn om 18.50