22 september 2007

LAATSTE MAANDAGAVONDVOETBAL: KLOOR'S BIRTHDAY EXTRAVAGANZA

Ja ja ja, it's come to that time of the year... De bladeren komen nu echt van de bomen, de metereologische herfst is nu echt begonnen. De dagen worden fors korter. Dat stemt ons Hollyhockers niet zo blij, want dat betekent dat er ook een eind aan een hoop pret komt op ons heilige.

Ik zou willen voorstellen om 1830 aanwezig te zijn, we kunnen in ieder geval tot 2000 uur nog spelen. Wie kan, wie wil en vooral: wie komt!?

In de thread hieronder is een poging gedaan een zaaltje te huren voor de maandag. Maandag zal er eveneens geinventariseerd worden, wie en wat.

Niet in de allerlaatste plaats moeten we aanstaande maandag bij elkaar komen om Kloor even het vuistje te schudden! De heer van het eerste uur verjaard deze maandag!

13 opmerkingen:

hollyklook zei

Wie is die lelijke gast? Een rooie neus van het vele drinken had beter gestaan ;-).
Ik zal er zijn Ro en het idee om op maandag in een zaaltje te ballen vind ik ook prima, mits er uiteraard genoeg animo is dat je iig 5x5 of 6x6 kan doen 's maandags.

Tot morgen!

markarazzi zei

ik probeer er ook om half zeven te zijn. anders bel ik je wel, ro. zaalvoetbal ben ik ook voor in.

Anoniem zei

alle heren, danny, arnoud, stefan en gertjeeeeee zijn er om h7...

ik hoop dat het weer een beetje meezit...

Anoniem zei

Ja jongens,
laatste ronde, laatste kansen... laat die bal maat rollen!!!

Kloor gefeliciteerd met je 39e verjaardag!

De Fijnerik

Anoniem zei

ik heb zin... veel zin... kijk er naar uit...

ik kan alleen niet zo goed aarden...

Anoniem zei

niels is er ook bij, vanaf half 7

Anoniem zei

moi aussi! half zeven ben ik er!!! ff nog een keertje knallen en dan besluiten we een goed Hollyhock-jaar!
Tot straks!

tjip tjip

Anoniem zei

Kom wellicht iets later dan half 7, maar ben er iig bij!

markarazzi zei

ziet er goed uit qua bemensing. hopelijk zit het weer ook mee. ik ga nu naar apeldoorn en dan rechtstreeks naar hollyhock. ik hoop dat ik half 7 haal.

een kloor, felicitados natuurlijk met het bereiken van de 30+ status. ik zal je vanavond op het heilige gras het daarmee gepaard gaande respect tonen.

Unknown zei

Mensen, ik zal er niet zijn helaas... Rody, moet ik dat shirt een keer bij je ophalen ofzo?

mzl
M@rdi

Anoniem zei

Net als vorige week (toen ik er stond) zal ik er deze week weer zijn.

Ik heb er zin an !!!!!

WOOT

Anoniem zei

Ik kan jullie melden dat ook Gert officieel van de pagtij zal zijn.
Zoals we van deze gezellige dikkerd gewend zijn, zal hij ook vanavond een extreem rechtse veldpositie innemen :)

De Fijnerik

Anoniem zei

wel allemaal om half zeven er zijn he, anders is het te donkah...

tot straks!