24 september 2007

DE NACHTKAARS

Aan alle goede dingen komt een einde, zo ook aan HOLLYHOCK SEIZOEN 2007. Waar wij sinds 1994 al ploeteren op het Stokroosveld, in voor en tegenspoed, was dit jaar een memorabele. Bijna geen maandag werd er overgeslagen, een applaus waardig.

Maximaal 17 man op een maandag dit seizoen. Vermoedelijk bleef het zo lang doorgaan, omdat de zomer niet te heet was. Ik weet het niet, ik heb in ieder geval ontzettend genoten.

Met pijn in het hart dramaqueen als ik ben, zet ik dan ook onderstaand filmpje online. Het seizoen is op, uit en over. Op naar de winter, koude korte dagen, levend naar dat ene moment in maart.

De winter zal nog tal van activiteiten behelzen. Kerstballen, Oud en Nieuw Knallen, Hollyhock Kerstvoetbal Gala, Zaterdagmiddag WinterT(i)enen, Wintervoetbal, Zwemspektakel en het Hollyhock Hardloop Circus to name just a few.

Tot snel!

3 opmerkingen:

markarazzi zei

mooi geschreven ro. ik sluit me er volledig bij aan. dit seizoen zal de boeken ingaan als het seizoen met de meeste passie en minst overgeslagen maandagen. met dank aan de harde kern, jullie weten wie jullie zijn! bedankt mannen, ik heb van jullie genoten.

dat idee van die kaars was prachtig ro.

Anoniem zei

een dikke snik!

Fijnerik

Anoniem zei

Schitterend Rosy. Tranen met tuiten.