18 september 2007

HOLLYHOCK WINTERVOETBAL

Ja ja mensen... aangezien de zomeravonden er nu echt op lijken te zitten (a.s. maandag voor het laatst proberen), wil ik alvast een voorzet geven voor het ouderwetsche HOLLYHOCK WINTERVOETBAL!

In het prille begin van de Hollyhock-historie werd er dikwijls op zaterdagmiddag gevoetbald. Op Hollyhock, Quick of Halo.

Ik ben nog op zoek naar een verlicht veld voor de maandagavond, dat zou HALO kunnen zijn, echter aangezien we daar nooit enige vorm van zekerheid op hebben of aanspraak kunnen maken, leek t mij een fantastisch idee dit oude idee weer van stal te kunnen halen. Bij dezennnn... Spui uw gedachten in de COMMENTS-sectie hieronder.



De Savornin Lohmanlaan, besneeuwd veld van de voetbalvereniging Quick
Datum: ex. januari 1977
Fotograaf: Scheers, Robert

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Is't ook geen idee om zaalvoetbal te gaan doen en met z'n allen voor een uur of 2 wekelijks een zaaltje te huren? Geen idee wat de kosten daarvan zijn, maar wil er best ff voor informeren als er animo is.

markarazzi zei

lijkt mij wel een goed idee, ik vrees alleen dat een aantal liever niet in de zaal voetballen. ik begrijp dat de meesten een voorkeur hebben voor het veld, maar zaalvoetbal is beter dan geen voetbal, ja toch?

Anoniem zei

ik ben wel in voor een wekelijks potje zaalvoetbal hoor...volgens mij is dat niet al te duur..

mischien kunnen we zelfs competitie spelen?!

Anoniem zei

Ik ben er zeker voor in.Ik wil zelfs alles wel betalen... met Pietje's portemonnee :)