18 augustus 2007

HOLLYHOCK SHIRT SEIZOEN 2007/2008 -3-

Rutger is alweer nummer 17 lieve mensen. God dat wordt nog wat. Aanstaande woensdag wil ik tot bestelling overgaan!

Het is zaak dat iedereen zijn maat doorgeeft! De tekst komt later wel.

@ Mark: Bert heeft al besteld. Inderdaad onder die naam.

@ Mark: Mark, je naam is veranderd... past goed bij je. Ik heb nog steeds geen naam.

Danny en ik hebben gisteren bij Plutosport gekeken hoe alles er uitziet en het lijkt allemaal goeie shit. De shirten die wij wilde bestellen hingen helaas niet in de winkel, maar lagen volop in het online-magazijn, iets wat helemaal los leek te staan van de winkel itself.

Een hoop founding members hebben nog niet besteld. Kunnen deze mensen bereikt worden op enigerlei wijze? Ik noem een aantal namen, die ik persoonlijk op de elftalfoto vind horen, met daarachter een persoontje die hem bijvoorbeeld zou kunnen proberen te bereiken (vergeet niet naar de maat te vragen):

- Bruno (is gevraagd)
- Bill (Bas)
- Vliet (kan maandag worden gevraagd)
- Jean (Rody)
- Lennert (!!!)
- Michel (Harte)
- English Mark (Mardi)

Van deze mensen zou ik heel graag willen weten of ze wel of niet willen, maar wees eens eerlijk: wie kan hier nu NEE tegen zeggen of vriendelijk voor bedanken? Niemand toch?

Als er nog mensen zijn die een aanvullende wens hebben, maak dit tijdig kenbaar.

9 opmerkingen:

markarazzi zei

wordt het zo'n jubileumshirt omdat we al bijna 100 jaar bestaan?

Anoniem zei

nummer 19 heeft zich zojuist aangemeld...

Anoniem zei

Ik zou Harte en Rutger willen verzoeken, althans 1... om onderling toch uitte vechten wie nummer 7 neemt. Harte was de eerste, eerlijk is eerlijk.. en andere mensen eb ik ook al verzocht om een uniek nummer te nemen... 77 kan, 17 kan, 71, 1, zeg het maar... hop hop en snel een beetje... wel zo leuk... it's youw own choice... je wil toch ook origineel zijn...

markarazzi zei

Gaan we dan ook op de blog een squad list plaatsen met links naar de biografien van alle spelers?

Anoniem zei

Leuk!!! Ja!!! Doen!!! Wanneer begin je? Zet je jezelf op de bank?

Anoniem zei

Oh... moeten we ook een rugnummer? Doe mij dan maar nummer 77.

Ennuh, ik ben er misschien niet bij vanavond...

Anoniem zei

heb je ook nog een naam? ROMARIO?

Unknown zei

Hee, ik wil ook een shirt!

Maatje M
nummer 23
en naam moet ik nog even over denken

Anoniem zei

Romario it is!! Ben tenslotte net zo'n bonkige spits. Misschien iets groter. En iets minder snel ook. Maar bonkig zeker ;-)