18 augustus 2007

MAANDAG 20 AUGUSTUS 2007 1900 UUR - ZOMERAVONDVOETBAL

Met de zomermaand september in aantocht, moet ik concluderen dat áls er een seizoen was geweest waarin ik statistieken had kúnnen en móeten bijhouden, dat dat deze was geweest. Het heilige Stokroos mag tegenwoordig rekenen op ruim 10 man aanwezigheid per maandagavond.

De afgelopen jaren waren een stuk minder enthouasiast bezocht. Om het te vieren dat er zoveel mensen blijven komen, heb ik weeeeer een nieuw shirt. RETRO! Wederom. Jullie mogen allemaal allemaal weer in het retro komen!


17 opmerkingen:

markarazzi zei

new york retrostars

c u 2night, y'all

Anoniem zei

Ben er waarschijnlijk weer bij.
(voel me nu wel een beetje Lennert)

Anoniem zei

Ik ben er ook weer bij!!!

Arnoud is er bij... Stefan heeft mij voor 99% ook te komme!

Ik verwacht ook MERRICK, en ik verwacht Jeroen!!!

Ik maak me op voor een mooie voetbalavond...

Anoniem zei

jaja...Mr. 100%..isser uiteraard...

100% Hollyhock.

Anoniem zei

Erbij!

Anoniem zei

heb je al zin, ik heb al zo'n zin... ik kannie wachten!!! op ONS eigen Stokroosveld, binnenkort in eigenste shirts... moi moi moi

markarazzi zei

de wedstrijd van vanavond is al volledig uitverkocht!

HOLLYHOCK LEEFT!!!

hollyklook zei

Tot vanavond!

J.C.

Anoniem zei

enige afzeggers: vliet (knie), gert (kreta-griep)

markarazzi zei

Het is pas vroeg, half vier, maar ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten wat de basisopstelling van vanavond betreft:

Op doel: ...
Verdediging (v.l.n.r.): Mark, Kloor, ... , ...
Middenveld (v.l.n.r.): Rody, Bas, Arnie, Danny
Voorhoede (v.l.n.r.): Stefan, Harte

Het wordt een 4-4-2 of een 3-4-3, afhankelijk van de beschikbaarheid van de spelers die het team komen complementeren.

Vooral de achterhoede is verzwakt door de blessures van Gert en Vliet, maar hopelijk kunnen we nog een beroep doen op jongens als Blok, Steve, Rutger, Jean, Bas, Bill, Mardi, English Mark, etc.

Anoniem zei

het gerucht gaat dat Danny er vanavond niet bij zal zijn...hij zou in een Praags hotel gesignaleerd zijn met een delegatie van Slavia!!

Anoniem zei

Ik kan helaas niet vanavond. Tentamen te leren voor morgen.
Tot volgende week weer!

Anoniem zei

Ik denk dat ik er wel bij ben vanavond. Ik schud net de laatste druppels uit (mijn bierflesje pilsner Urquel). God, wat zal ik slappe benen hebben

Anoniem zei

Bill en Rutger zijn er ook bij. Dus die achterhoede staat als een huis, kaartenhis maar toch. Beter dan een geitenkaas. ofzo

Anoniem zei

ik heb er zin an! Zoveel zin, en pietje zit hier ook al de hele middag tegenover me te glunderen! de rakker! tjip

Anoniem zei

dag lieve mensen (R.I.P. Jos)

WEDDEN DAT we straks dankzij het regenbuitje wat nu naar benee valt op een heerlijk sappig veldje zullen staan!!!!

weer of geen weer: I shall be there!
Tot zo!

markarazzi zei

volgens de buienradar wordt het tegen achten droog. jammer, dan kunnen we maar een uurtje in de regen ballen ;-(