14 augustus 2007

HOLLYHOCK SHIRT SEIZOEN 2007/2008 -2-

LET OP MATEN ZIJN GEWIJZIGD! XL IS UITVERKOCHT L, IS BESCHIKBAAR!
EVENTUEEL OOK BESCHIKBAAR IN LANGE MOUW! (ALLE MATEN)

Nou het loopt gesmeerd moet ik zeggen. Er is toch wel unaniem gekozen voor dit shirt:
















Nu ook beschikbaar in lange mouw (alle maten):

















Eerdaags als ik het idee dat iedereen gereageerd heeft, zal ik tot bestelling overgaan en hullie via de mail verzoeken om ieder 15 euro over te maken op mijn bankrekeningnummer. Dan is de eerste stap gezet! KUNNEN DIEGENE DIE DAT NIET HEBBEN GEDAAN, HUN MAAT NOG EVEN OPGEVEN!

Op naar stap 2. Het drukken. Stap 3. Misschien het logo borduren (ben ik over in onderhandeling) en Stap 4: de TEAMFOTO... voor eeuwig aan je schouw in de huiskamer.

Tussenstand:
Harte-3 xxl
Rody-3 m
Mark-4-3 l-xl-DE SPIJKER 3
Kees-3-MAAT-SPUIT 11
Bas-3-MAAT-VEER 10
Blok-3-MAAT-BLOK 29
Steve-3-MAAT-
Kloor-3 xl-Klookie 8
Gert-3 xxl
Stefan-3-m
Arnoud-3-m
Danny (Katja)-3 m

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja als één van de grondleggers van het Hollyhock voetbal (ik ben daarna natuurlijk maar 4 keer geweest, maar dat terzijde) moet ik uiteraard gewoon zo'n shirt hebben! Maar dan wel maat XL toch... Is dat echt niet meer te regelen Rudu?

Rody zei

Ja met lange mouwen Mario is dat geen enkel probleem. Als jij d at een probleem vindt, dan moet je OF voor een L gaan... of op de groei gaan voor een XXL :P

Zegt u t maar!

markarazzi zei

shirt 3 vinnik ook prima hoor, en dan wil ik echt een L (nog liever een M dan een XL).

markarazzi zei

en korte mouw

Anoniem zei

Mardi is ook van de partij.. nou het wordt nog wat!!!

hollyklook zei

als de XL uitverkocht is, doe dan maar een korte mouw en een L-tje. Uiteraard shirt nummer 3. Opdruk qua naam en nummer ongewijzigd.

Anoniem zei

korte miauwen graag...en numero 7 uiteraars

Haagse Cantona

Anoniem zei

Rd..

Ik wil gaarne een shirt met numero 13... Achterop der bomber, naar mijn grote voorbeeld en naamgenoot!

Anoniem zei

Ik wil graag een L en achterop mijn shirt wil ik hebben staan:
Schwanzman, nummer 6

Anoniem zei

SCHWANZMAN HAHAHAHAHAHAHAAAAAA

Anoniem zei

Hmmm op de groei voor een XXL lijkt me niet zo'n goed idee, doe mij dan maar een L a.u.b.! En korte mouwen ook uiteraard, ik ben tenslotte een mooiweer voetballer, dus die langen mouwen zijn niet echt nodig.

Waarom is er trouwens geen Extra Medium?

Anoniem zei

Briljante actie Rody!
Doe mij maar een M met korte mouw.

Anoniem zei

Mario bedenk wel dat je ermee op de foto moet he. Dat shirt moet wel om dat goddelijke lijf straks.

Gewoon ff een tip.

markarazzi zei

Wel cool dat we net als een echte amateurclub niet-spelende leden zoals Mario hebben. Wel jammer dat hij geen contributie betaald ;-(

Ik denk dat Bert ook wel een shirt wil, waarschijnlijk met de opdruk "Van Batsen".

Misschien verander ik mijn opdruk wel in "Don Leo" ter nagedachtenis aan de meest constante en solide verdediger die ooit bij FC Hollyhock onder contract stond. En nee, Gert, dat ben jij niet...

Anoniem zei

Als een van de andere founding fathers wil ik ook wel een shirt! Maat L, lange mouwen....en om in de nostalgische sfeer te blijven voorzien van Woody en rugnummer 7....

Anoniem zei

de post is aangepast zie hoofdbericht

Anoniem zei

@ Rutger: Nummer 7 was al gekozen, maar dat hoeft bij mijn weten geen probleem te zijn... Harte heeft die ook, als je je met HEM wenst te vereenzelvigen, dan moet jijd at zelf weten :p

Ik neem liever het nummer van Mark ofzo... of van Stefan... de WARE dammers...

markarazzi zei

ER IS MAAR EEE-EEE-EEEN DAMMERS,

ER IS MAAR EEE-EEE-EEEN DAAAAAH-HAAAA-MERS !!!