23 juni 2006

MaandagVoetbal 26 juni a.s.

Aanstaande maandag is het, WK of geen WK, gewoon weer bal op het o zo mooie Stokroos! En niet zomaar voetbal:

Rody is jarig en dat betekent: TRAKTATIES EN VOETBAL!

Ik hoop dat jullie er allemaal zullen zijn, ik heb een aantal toezeggingen reeds, die zal ik dadelijk in de comments zetten, moet ze even verzamelen.

Zelfde dag, zelfde tijd, zelfde plek: Maandag, 1900 uur, Stokroos.

Overige info:
De eerste 8e finale is afgelopen om 18.45 en is Italie - Australie. De volgende wedstrijd begint om 2100 uur. Ruim baan voor zomeravondvoetbal dus.

16 opmerkingen:

Rody zei

IK BEN ER

Anoniem zei

Zekers:
Rody
Harte
Mark
Mark (Eng)
Ard
Bruno
Bas

Blessée maar aanwezig:
Kloor

Anoniem zei

Briljánt plaatje echt, ik kom niet meer bij!

Anoniem zei

Rody lijkt wel een klein circus aapje... een lust voor het oog... I will be there.... Al is het maar om de fijne knaap de hand te mogen schudden...

Anoniem zei

Haha, ik was hem aan het maken, en toen was ie klaar, toen keek ik, en schoot ik zelf ook in de lach... haha

Kom je ook Mario? Ja ja?

Zekers:
Rody
Harte
Mark
Mark (Eng)
Ard
Bruno
Bas
Gert
Arnoud

Blessée maar aanwezig:
Kloor

Anoniem zei

Subliem plaatje. Echt helemaal geweldig. Laat dit de voorkant van het panini boek worden.

Anoniem zei

marco is coming...
mardi isn't...

i might be a tad late...
as getting from DELFT to the field in 15 minutes on a bike, although possible but not practical, isn't the best thing to do just before a match of such importance and magnitude....

Anoniem zei

Zekers:
Rody
Harte
Mark
Mark (Eng)
Ard
Bruno
Bas
Gert
Bert
Marco

Blessée maar aanwezig:
Kloor

Onduidelijk:
Danny
Arnoud

Anoniem zei

kikke MARDI! that's the sprit my friend...

ik reken ook op ARD.. gewoon komen, het wordt lekker low profile... relaxed!\

gertje komt, en danny misschien toch ook wel beloofde hij me vanochtend!

Anoniem zei

arnie 98%

ik ga nu tractaties kopen

Anoniem zei

Zekers:
Rody
Harte
Mark
Mark (Eng)
98% Ard
Bruno
Bas
Gert
Bert
Marco
Mardi
98% Arnoud

Blessée maar aanwezig:
Kloor

Onduidelijk:
Danny

Anoniem zei

Hey Rodu! Van harte gefeliciteerd he gozer, en nog vele jaren! Ik ga het niet redden vanavond, wegens verplichtingen elders (iets met een bardame en drank)... Have fun!

Anoniem zei

is jean erbij?

Anoniem zei

Ja ik ben erbij!
voor het portugese tintje zeg maar.. haha

markarazzi zei

dat belooft me een opkomst te worden. als rody maar genoeg traktaties meeneemt.

als ik er om 7 uur nog niet ben, dan komt dat doordat australie een verlenging heeft afgedwongen tegen italie.

ik doe wel mijn oranje shirt aan vanavond. mijn constinha-shirt zit nl. in de was...

Anoniem zei

woohoo ik heb schoenen.. bereid u dus alvast voor op wat messi scherpe wentelingen en acties.. haha