26 juni 2006

WK Poule Update: Na de Uitschakeling

We liggen eruit! Feitelijk is dan alleen slecht nieuws voor de nieuwe koploper Joost. Hij was de enige die Oranje het toernooi zag winnen. Zijn verdere toernooivoorspelling lijkt mij niet bijster juist, dus ik voorspel dat hij niet met de eindzege in onze poule gaat strijken. Het wordt wel spannend hoor, de gaten zijn niet groot (behalve het gat van mij naar Rody, maar die heeft dan ook wel een knotsgekke surprisepoule ingevuld).

1. Joost 350 (Ned)
2. Bas 345 (Bra)
3. Mario 345 (Tsj)
4. Harte 342 (Bra)
5. Kloor 339 (Bra)
6. Mark 336 (Ita)
7. Rody 238 (Fra)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Damn, opeens heeft iedereen 25 keer zoveel punten. Wat is er gebeurd..... snik

Rody zei

ja is altijd kut... terwijl een toto moeilijk te voorspellen is weet je wel. krijg je telkens 5 punten voor, heb een halffinalist goed, krijg je ineens 70 punten, ik vind dat altijd een nadeel van dit soort poules... meen ik serieus!

markarazzi zei

volgens mij houd je dat altijd met die poules. op werk hebben we een andere poule, die is nog irritanter. als je ploegen niet goed op de 1ste en 2de plek in de groepsfase had, kan je het shaken. dat werkt tien keer erger door als bij onze poule.

markarazzi zei

Bas gaat nog steeds aan kop en is de voornaamste kanshebber op de pot, zelfs als frankrijk kampioen wordt.

Rody heeft dat als enige voorspelt, maar wint, met zijn keuze voor halve finalisten, alleen als brazilie en argentinie de halve finale niet halen en frankrijk kampioen wordt. kan nog steeds dus...

Harte en Kloor hebben net als Bas ook brazilie getipt, maar omdat zij minder punten hebben dan Bas, zijn zij vrijwel kansloos.

Datzelfde geldt voor Joost en Mario, die de kampioen zeker niet goed voorspeld hebben.

Ikzelf heb alleen kans als italie de titel grijpt.

vrijdag en zaterdag zijn de halve finales, misschien wordt dan de winnaar van onze poule al bekend. ik houd u op de hoogte.

Rody zei

argentinie is 1, vandaag is Brasil einde oefening...