16 juni 2006

MaandagVoetbal - 19 juni

A.s. maandag voetbal dames en heren! Met de wedstrijd Spanje - Saoedi Arabie op de TV en 26 graden op de grasmat lijkt het erop dat velen tóch het Hollyhock gaan verkiezen. Ik heb kwasi toezeggingen van Danny en Arnie (al moet je de laatste maar afwachten want zijn Russische schone is in 't land).

Dus laat weten of je komt, ik reken deze maandag wel op voldoende vooraangiften. Ruim zelfs, met blessures die hopelijk voorbij zijn en mensen die terug zijn of nu wel kunnen komen!

Veredr op maandag 26 juni: VerjaardagVoetbal. Ik verjaar, word 31 jaar. Ik neem versnaperingen mee voor een ieder die aanwezig is!

33 opmerkingen:

markarazzi zei

die versnaperingen trekken mij over de streep. ik blijf een twijfelgeval met mijn enkeltje, maar ga het toch proberen. ik vrees dat ik vroegtijdig geblesseerd uitval...

Rody zei

Ik ben er! Ondanks of dankzij het weer.... Indien er te weinig zijn ben ik er ook...

Rody zei

Tussenstand:

Zekers:
Rody

Doubtful:
Mark

Anoniem zei

Ben er zeker

Anoniem zei

Ik zeker niet... 26e is een optie, hangt even van de 1/8e finale af...

Anoniem zei

the usual....
if we can get to 8..i'll be there...

mardi and marco should be available too, so that might help..

but i'll check back..

Anoniem zei

Tussenstand:

Zekers:
Rody
Bas
Niels
Mark (ENG)
Mardi
Marco

Doubtful:
Mark
Danny
Arnie

Anoniem zei

gert zegt volmondig JA. Kan als nodig is nog even don Leo van Rava polsen...

markarazzi zei

ik heb kloor gesproken, die heeft nog steeds last van zijn achillespees. hij doet niet mee, brengt wel de goaltjes om 1915 uur. harte heb ik niet gesproken, maar volgens mij heeft hij een examen op dinsdag, dus ik kan me voorstellen dat hij maandagavond gebruikt ter voorbereiding. maar dat moet harte zelf natuurlijk zeggen..

Anoniem zei

Jezus! Leo op Stokroos... mooi!

Kloor nog steeds last, hoop dat dat snel over is... was dat niet gert ze schuld? als het al zo lang duurt moet ie effe naar late kijken..........

Anoniem zei

so....looks like we might not get to 8 again???

I'll keep checking back....coz I wantsta play...

Anoniem zei

i think we'll get to 8... check again tomorrow... what bout Bruno?

Anoniem zei

Tussenstand:

Zekers:
Rody
Bas
Niels
Mark (ENG)
Mardi
Marco
Gert

Maybe:
Leo
Danny
Arnie

Doubtful:
Mark

No go:
Kloor

Anoniem zei

Blok shall be there....
- Blok

Anoniem zei

ok with 7 definites then it's a go...
as we could always find an extra at the park if needed....

so i can confirm that myself, marco and mardi will be there with bells on 2moro at 19:00

Anoniem zei

i'll send out an email tomorrow, think it'll be 8... didn't saw that Mark WILL be there (see first post) but he don't know as of yet if his ankle will make it till the end of the game... niet vrezen mark, laat de NBM dat maar doen!!!

Danny zal toch ook wel komen??? Toch???

markarazzi zei

I'm a bit disappointed that you forgot about me, Rody. We both agreed to wear yellow shirts, white shorts and socks, remember? So, yes, I will be there and that should make it 9 definites. Game on!

Anoniem zei

Gasten, ik ga vanavond niet komen, als men de goaltjes wil hebben, kom maar halen want daar heb ik helaas ook geen tijd voor. Achillespees is niet ok... ik verwacht nog twee weken rust nodig te hebben (loop er pas een maand mee). Harte heeft vanavond examen dus die is er iig ook niet bij.

Anoniem zei

dat wordt ouderwets pionnenvoetbal voorzie ik zo!

kloor beterschap reeds...

Tussenstand:

Zekers:
Rody
Bas
Niels
Mark (ENG)
Mardi
Marco
Gert
Mark
Bruno
Matthijs

Maybe:
Leo
Danny
Arnie

Doubtful:
-

No go:
Kloor

Anoniem zei

moet u niet effe naar de dok dan? achillespees is listig! als je denkt dat het weg is, dan kan het er nog zijn, en dan ga je ballen en dan TAK...

maar t kan ook zijn dat hij zegt meer bewegen, dat is de pest met pezen (ik weet het van de paarden) je weet niet waar je goed aan doet...

Anoniem zei

Rody heeft absoluut een punt. Zou er ook ff naar laten kijken Kloor. Lijkt me wel zo verstandig.

Anoniem zei

gert overweegt niet te komen omdat we toch met genoeg zijn...

Anoniem zei

en dat bericht was van mij hier vlak boven... maar per abuis druk ik gert in in de usertname

Anoniem zei

Hee ik kom vanavond ook een balletje trappen.. good old stokroos :)

Anoniem zei

Kikke kikke, dat is mooi! Kan je Bertussss nog over de streep getrokken krijgen?

Tussenstand:

Zekers:
Rody
Bas
Niels
Mark (ENG)
Mardi
Marco
Jean
Mark
Bruno
Matthijs

Maybe:
Leo
Danny
Arnie

Doubtful:
Gert

No go:
Kloor
Harte
Mario

markarazzi zei

ziet er goed uit zo met 10 man. ik ben benieuwd naar wat de debutanten kunnen. ik laat me verassen...

Anoniem zei

gezellig, komen maar!!!

danny: wellicht! is een vervent WK volger, maar met jou erbij valt ie vast over de streif zu ziehen...

Arnie heeft Russische Schone over de vloer dus die horen we niet voor een dag of 14...

Leo, Gert hjaakte af dus die lijn ligt er nu niet.

Vinnie, geen idee...

Harte, studeren...

Weet iemand iets van Danny en Arnie? En waarom komt Harte niet? Al iets gehoord van Leo, of zal ik hem nogeens polsen? En komt Vinnie?

markarazzi zei

Mart, als je dit leest: succes!
Togo staat bij rust met 0-1 achter tegen Zwitserland, uitschakeling dreigt ook voor dit Afrikaanse land. Intussen schijnt in Delft een verlegen zonnetje, ik hoop hetzelfde te kunnen zeggen over Den Haag over drie uurtjes. Tot straks.

Anoniem zei

tering het was lekker dames!!!

markarazzi zei

mijn enkeltje was niet heel blij, ik heb niet lekker gebald. ik verklaar mezelf weer een twijfelgevalletje voor volgende week...

Anoniem zei

toch voetbalde je heel behoorlijk!

markarazzi zei

dank je wel rody, ik kreeg ook al een complimentje van gert, dat doet me deugd. het was echter een van mijn slechtste potten van dit seizoen vind ik persoonlijk.

Anoniem zei

complimenten van gert... tja kijk daar valt die van mij gewoon van in het niet...