20 juni 2006

Nieuwe tussenstand partijtjes

De nieuwe tussenstand heren! Ik was blij verrast dat Ard er weer was, en hij beloofde ons volgende week terug te keren! Ook new addition Jean was van de partij en speelde absoluut niet onverdienstelijk. Goeie aannames, en vooral de kopballen waren een aantal maal goed raak.

Wat Danny ook probeerde, verliezen lukt niet! Volgende week weer een kans! De top blijft ongewijzigd. Martin en Rody zijn de enigen die elke meeting aanwezig waren.

Er bestaat een kans dat we in de winter op maandag door kunnen gaan, u hoort meer daarover in de toekomst.

KLIK HIER VOOR DE NIEUWE STAND!!!!!!!!!

8 opmerkingen:

markarazzi zei

gisteren mijn vijfde gele kaart ontvangen. ik ben nu geschorst voor verhaardagvoetbal. ik kom wel even langs om een versnapering te scoren en wat kiekjes te schieten.

Anoniem zei

dat lijkt me een mooi streven, je doet zeker niet mee?

ik hoop dat er genoeg komen, anders voel ik me echt bedrogen...

markarazzi zei

ik kijk nog wel of ik meedoe, maar ik kom sowieso even langs om je te gratuleren.

Anoniem zei

dat lijkt me wel...

maandag is wel een 8e finale toch? ben ik lekker mee.... maar goed.. die is om 6 uur gedaan geloof ik ofzo... weet ik veel... kutWK... heel me verjaardag de soep in...

markarazzi zei

maandag zijn tweede achtste finales:
om 17:00 t/m 18:45 (zonder verlenging en penalties) is het Italie - Australie
en om 21:00 begint Zwitserland - Oekraine
het ziet er dus wel goed uit voor rody's verjaardagvoetbal tussen 7 en 9...

Anoniem zei

kutwedstrijden dus... KOMENNNNNN

Zwitselrnad? Ik denk Korea

Anoniem zei

Daarom sta jij laatste en Mark niet :)

markarazzi zei

die kale loopt de hele tijd al te roepen: let op Zwitserland! en nou is het ineens Korea. typisch Rody.