21 april 2006

Weekend10en en MaandagVoetbal

Heren heren, het weekend staat voor de deur, maar een echte Hollyhocker kijkt daar natuurlijk VER overheen, naar de eerste dag dat hij weer werken moet: MAANDAG!

Ja ja, MAANDAG 24 APRIL staat weer bij iedereen op de agenda! Er wordt weer gezomeravondvoetbald! Vanaf 1900 zullen alle sterren weer acte de presence geven! Dat is mooi!

Reageer in de comments of je komt of niet. Het lijkt erop dat iedereen er weer bij is. FotoRody, CameraDanny en alle andere mannen!

Wellicht dit weekend nog tienen, daarvoor gata de tam tam wel klinken!

Tot dan!

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben er! Michel? De goals? Michel de Gaulle... hahaha... ahum...

Anoniem zei

zou dat lekkah weze

Anoniem zei

tienen mischien, maandag niet....dus geen bloed aan de pik...eh, paal...eh, neus!

love you all xxx

piëtreau

markarazzi zei

ich solle auch da sein!
Ik heb met Martin gefixed dattie die goals bij Michel ophaalt. Die goals zijn prioriteit 1, hij mag Michel thuis laten, als die goals er maar zijn ;-)
Verder wil ik nog even kwijt dat ik de beuk erin gooi maandag. Ik hoop dat jullie dat ook doen.

Anoniem zei

Ik ben er bij maandag, tienen misschien.

Anoniem zei

Wat vinden we van de voorselectie van het nederlands elftal? Ik ben verbaasd...

Anoniem zei

sta je dr weer niet in dan Bas?

Anoniem zei

Vanavond niet, maandag wel, heb nog steeds last van een virus. En over de selectie, als je echt geen punt wil halen op het wk moet je al die middenmoot spelers van AZ meenemen, lachwekkend, overigens is Maduro ook vreselijk over het paard getild zie hem flater op flater maken bij de joodjes. IK ben dit jaar gewoon weer voor Duitsland, die pakken nog meer punten dan onze in retro pakjes gestoken oranjehemden.... X Gert

Anoniem zei

heute abend weer bal! lekker hoor, heb er zin an!

markarazzi zei

het huidige nederlandse voetbal kan met heel veel moeite en goede bedoelingen gewoon geen volwaardige 23-koppen tellende WK selectie opbrengen. welke verdedigers zou je meenemen? bij gebrek aan beter een hele lading alkmaarders. ik zou het anders ook niet weten.
tot vanavond heren, niet in mijn retro oranje shirt, maar weer lekker vertrouwd in het rood van "the pride of merseyside" om de behaalde FA Cup finaleplek te vieren.

hollyklook zei

Ik zal wederom gekleed zijn in het zwart-wit gestreept van de Toon Army ter ere van onze Alan Shearer... ik ga spitsen vanavond en de beuk erin gooien. Battle been +2 a-go-go!

Anoniem zei

ik kom in maagdelijk wit van mijn favo engelse clup, hoertjes...

Anoniem zei

In dat geval blijf ik thuis!

Anoniem zei

Carlo Ancelotti (zoals jullie vast weten de coach van AC Milan) heeft zich trouwens afgevraagd hoe Marco van Basten het in godsnaam voor elkaar gaat krijgen om maar liefst 4 middenvelders te selecteren die beter zijn dan Clarence S. Het leek hem zeer onwaarschijnlijk dat die ergens op de wereld rondliepen. Nu ben ik niet zo'n fan van Clarence hoor, maar ik zie in de voorselectie inderdaad geen 4 betere middenvelders...

Anoniem zei

mario! ik zie jou vanavond he? ik doe geel aan!!!

Anoniem zei

Ik snap er ook geen reet van. Je ziet inderdaad al die az mannekes fout op fout stapelen. Ajax heeft het grootste kutseizoen van de laatste 20 jaar en toch komen daar ladingen spelers vandaan. Clarence hoort er gewoon bij. Waar is Makaay, kom op, wel vennegoor en babel maar geen Makaay. Hier red je het zeker niet mee. Ik ga weer voor Brazilie, beste voetbal wat we gaan zien dit toernooi.

Anoniem zei

uiteraard vind ik het leuk als nederland eventueel met een portie geluk en scheidsrechterlijke dwalingen heel mischien hopelijk tegen beter weten in de tweede ronde zou mogen halen...
maar mijn hoop is gevestigd op Les bleu-blanc-rouges!!!!! Zizou gaat nog een keer knallen en daarop toost ik een Franse Champagne op de Champs-Elysees!!!!

Arnáud

Anoniem zei

brazilie? wat ze dit keer op zou kunnen breken is dat er nu teveel individualisten rondlopen, minder team.. toch ook minder makkelijk de kwalificatie doorgekomen als andere keren... maar zij en Italie zijn toch ook mijn twee favorieten..

Rody zei

brazilie? wat ze dit keer op zou kunnen breken is dat er nu teveel individualisten rondlopen, minder team.. toch ook minder makkelijk de kwalificatie doorgekomen als andere keren... maar zij en Italie zijn toch ook mijn twee favorieten...

Maar Arnaud? wat krijgen we nu? vieze schuinsmarcheerder? wie stond er 5 weken terug nog fier en trots met zijn oranjeshirt op de foto? Ga je me nu vertellen dat FRANKRIJK je voorkeur heeft?

Anoniem zei

Als het dat vreemdelingenlegioen van die stink Fransen maar niet worden....... Dan nog liever de jongens van TOGO

Anoniem zei

ik zeg vive la france, liberte egalite et hupsakee!
vive la republique!

hoezee

hoezee

hoezee

natuurlijk ben ik tegen dat chauvinistische kutvolk als oranje er tegen speelt, maar ja, ik vrees dat het niet zover gaat komen...met spelers als maduro, vlaar en huntelaar in je selectie!

Rody zei

wat een activiteit in dit onderwerp... man man man