25 april 2006

ECHTE GOALS EINDELIJK GEARRIVEERD

ECHTE GOALS EINDELIJK GEARRIVEERD

VITESSE ARNOUD (12 - 8) VV STOKROOS

Opstellingen:
Vitesse Arnoud: Danny, Rody, Niels, Steve, Arnie
VV Stokroos: Michel, Iwan, Kloor, Gert, Mark, Martin

Toeschouwers: 0

Geel: 2 (Steve, overtreding in 16) (Mark, opzettelijk hands)
Rood: -
Pinanti's: 1 (Harte, links in de hoek)

En het was Kloor die de eerste er in mocht leggen. Op een passje van Michel scoorde hij eenvoudig de 1-0. Danny deed datzelfde maar dan twee keer, aan de andere kant welteverstaan. De goaltjes waren ingewijd en het echte spel kon beginnen.

De paaltjes deden dienst de achterlijn te markeren wat ook weer een hoop discussie wegnam. Louter positieve verhalen over speltechnische zaken dus!

Bij werkelijk waar een prachtig lente-weertje, deden de Hollyhockers hun uiterste best om er een mooie pot van te maken. Helaas lukte dat soms maar bij vlagen, vaak eindigde een mooie opzet in of een verkeerde laatste pass of falen voor de goal. Vooral bij Vitesse Arnoud maakte ze zich daar schuldig aan. Gingen zij wat zorgvuldiger met de kansjes om dan was de eindstand van 12-8 waarschijnlijk hoger uitgevallen.

Een nauwelijks gewijzigd elftal ten opzichte van vorige week bij VV Stokroos. Michel krijgt weer wat van zijn touch van weleer terug maar werd zo nu en dan fors aangepakt, iets wat niet in het spelbeeld paste. Gekke Gertje was ook weer terug, maar hij kan zich niet profileren. Kreeg ook vaak de kans niet, stond veelvuldig vrij, maar werd simpelweg niet aangespeeld. Had vaak wat woordenwisselingen met Kloor, uw reportert gaat nog op onderzoek wat hiervan de achterliggende gedachte was!

Wat stelde Vitesse Arnoud ertegenover. Als eerder besproken, Rody en Steve faalden zo nu en dan jammerlijk. Deden ze dit niet, dan had de einduitslag een vreselijk karakter voor de uitspelenden gekregen. Danny speelde net als Niels op sportschoenen, en met een man minder bij Vitesse was het eigenlijk geen moment echt heel spannend voor Vitesse. Arnoud heeft het heilige vuur helaas nog niet terug. Wie weet hoe we het heilige vuur terugkrijgen bij deze meneer?

Tot zover het report... Ik heb een paar prachtige foto's, echter ik heb geen internet op het moment thuis, dus effe geduld! Ondertussen kunnen we weer naar hartelust reageren in de comments!

Ik sluit me aan bij de quote van de maandag van Niels: GUTENTAG!

8 opmerkingen:

hollyklook zei

Nou nou, wat was het gisteren een lekker potje voetbal.. de goaltjes waren fantastisch. Sjappo Michel! Gertje stond wellicht wel vaak vrij echter is het niet altijd even makkelijk om de bal daar rechtstreeks te krijgen, zelfs met mijn fluwelen traptechniek ;-).

markarazzi zei

ik ben het roerend eens met mijn ploegmakkers van vv stokroos. de partijen gingen goed op, maar wij speelden gewoon slechter. veel unforced errors (bij deze ook een voetbalterm). gert stond vaak op de positie van martin, maar zoals kloor al zegt, het is niet altijd makkelijk een bal daar te krijgen. we probeerden het ook te vaak met de lange bal. enniewee, ik heb lekker gebald en me goed vermaakt, ik hoop de rest ook. volgende week nieuwe kansen...

BTW. nog even protesteren tegen de gele kaart die mij is aangesmeerd. ronduit belachelijk, de scheids had moeten fluiten voor een opzichtige duw in mijn rug door arnie. ik kon daardoor de bal niet meer met koppen of aannemen, handenspel was mijn reactie. door de overdreven reactie van danny kreeg ik weer een gele kaart. dat is nu al twee (die van vorige week was wel terecht), ik zit bijna tegen een schorsing aan.

Rody zei

die schorsing verdien je mark! je krijgt wat je toekomt toch?

markarazzi zei

de eerste hollyhock schorsing! ik wil graag de boeken ingaan als de eerste hollyhocker die een schorsing uit moet zitten. zelfs als dat onverdiend is. want het komt me niet toe, ik heb me ook gisteren weer voorbeeldig gedragen.

Rody zei

ik moet zeggen je wordt beter en beter, had niet met je moeten poten... ik wilde bij jou zijn...

markarazzi zei

thanx nikker. ik zit ook weer goed in mijn vel en ik ben fit. maar dan regelen we toch dat we maandag bij elkaar zitten? wit shirtje aan: jij spurs, ik ddr.

Anoniem zei

Meneer Klook, zelfs met jouw minderwaardige traptechniek moet je een bal door een gat van 20 meter richting de Haagse Roy Makaay (Gert) kunnen passen zodat hij fenomenaal kan afronden... MAAR NEE je besloot telkenmale anders, ik ben teleurgesteld... X Gert

Anoniem zei

Ik zie Gert en Klook vanavond wel weer in hetzelfde team eindigen.....