25 april 2006

GROOT NIEUWS - HOLLYHOCKERS SLAAN GROTE SLAG

3 wijd en 2 uit!

Ja ja, INSIDE INFORMATION heeft mij zojuist geleerd dat HYGIËA is OPGEHEVEN!

Dit is WAARSCHIJNLIJK de grootste overwinning van de voetballers van Hollyhock in tijden! Geen damessoftball meer dus, slechts heren honkbal, de training van COCORICHI is op vrijdag me dunkt!

Kortom: DE MAANDAGEN HEBBEN WIJ ZEKER GEEN GEOUWEHOER!

Zou dit het mooiste Hollyhock-jaar allertijden worden? Of vergeet ik een club?

Update:

Ook POWER 66 (http://www.power66.nl/) zit ons niet dwars! Ik heb hun agenda geckeckt en zij knallen op maandags doorgaans uitwedstrijden, en op woensdag thuis. Nu weet ik dat die cocorickiiii ofzo thuisspeelt op vrijdag... ergo: MAANDAG IS HOLLYHOCK VAN ONS!

Zouden we geen eigen clubruimte moeten hebben? Zou dat niet kikke zijn?

5 opmerkingen:

hollyklook zei

Hoezee Hoezee! Optiefen met die takkepotten! VOETBAL 4FR!!

Anoniem zei

MARTIN zegt dat ie heeft gereageerd he!! IK ZIE NIKS

DR MARTIN! BEN JE DAN?

markarazzi zei

andere post misschien?
mooiste Hollyhock seizoen uit de geschiedenis. nu al. kijk maar terug op de afgelopen weken van dit prille hollyhock seizoen: een bloederige openingsmatch met een legendarische 2-1 uitslag, het debuut van iwan, bruno en steve, nog geen regen en gezeik van honk-, soft- of korfballers, de goaltjes van michel, nieuwe kiksen voor kloor, vrouwelijke toeschouwers...

Anoniem zei

Heerlijk geen last meer van die rond uitgevallen feministes..... Hopelijk krijgen we het wel weer een keer aan de stok met die lul van dubbel zes power.... X Gert

Anoniem zei

ja maar die pikken trainen nooit op maandag! dus ik zou zeggen: een clubhuis neerplanten op maandag en klaar zijn we! Kunnen we niet zo'n opslaghok omvormen tot Bar? Onze eigen Hollyhock Soos? Lijkt me wel wat???

Kratjes kruk enzo?