28 april 2006

MAANDAGVOETBAL: DAG VAN DE ARBEID

Ja jongens, het is weer bijna zover... het weekend moet nog beginnen maar zit er, zoals zoveel van ons weten, ook snel weer op! Daarom zijn wij blij dat de maandag bestaat!

En natuurlijk ook aanstaande maandag staat ie weer op stapel: HET MAANDAGAVONDVOETBAL... Vanaf 1900 geven vele Hollyhockers weer acte de presence! Inclusief goals, achterlijn, mooie benen, nette kousen, strakke shirtjes en lekkere lichamen!

Dus laat je weer verleiden, en kom weer! Twijfel niet: met de opkomst heeft het nog geen enkele keer tegengezeten! Kortom: HOLLYHOCK LEEFT! Ook op de dag van de arbeid!

Aanstaand weekend is er ook nog zat ruimte voor KoninginneTienen op Kwuik! Afspraken worden vanzelf gemaakt, of KNAL ze in de comments!

Uw Rodu

PS Ik wilde hier de foto van kloor plakken met de kroon, maar die kon ik helaas niet vinden...

23 opmerkingen:

Rody zei

Ze staan weer op stapel.... Het weekend begint op Maandag!

markarazzi zei

ik kijk dinsdagochtend al weer uit naar maandagavond. ik zal er zijn. inclusief scheendekkers, want de beuk gaat erin!

geen tienen voor mij van het weekend, ik heb andere plannen...

Anoniem zei

ik wou dat je die vreselijke rode kousen eens thuisliet

Anoniem zei

ik zoek nog een talent voor de selctie volgend seizoen... we hebben te kampen met nogal wat jonge jongens die willen vertrekken!

ik heb mijn oog laten vallen op Mark en op Piet (heet hij zo?) Gaarne contact opnemen...

markarazzi zei

ik krijg alleen maar vernietigende kritieken over mijn rode kousjes, reden eens te meer om ze aan te doen. wisten jullie dat ik die kousjes in AMSTERDAM gekocht heb?

en wat dhr. Baan betreft, ik wacht liever nog even een telefoontje van meneer Benitez af. sorry...

Anoniem zei

ummmmmm

my dutch is terrible..
..but MARDI KRUIJT has "invited" me along on MONDAY evening...

is that ok???

MARK aka ENGLISH LIKE TEA & CRUMPETS....

Anoniem zei

ummm...

my dutch is still terrible..but

MARDI is BRUNO's friend..but BRUNO won't be there....

is it ok if we come along anyway???

ENGLISH MARK

markarazzi zei

mark en mardi, wat mij betreft zijn jullie van harte welkom. weten jullie het te vinden? rody had ooit een routekaartje op onze website www.hollyhock.nl

see you tomorrow

Anoniem zei

Ja kom maar...

Yeah come along...

Geen probleem...

No problem...

Gezellig! Ben benieuwd vanavond, wordt wel weer een aardige hoeveelheid mannen denk ik...

Anoniem zei

Heerlijk dat KoninginneTienen gisteren! We waren slechts met 3, omdat die hoer van een pietje geen gehoor gaf! Snertkind! Ik schat zo in dat Harte op korte termijn veel vaker te zien zal zijn dan deze vedette!

Hoe dan ook! Met drie was wel grappig want gertje kon niet plakken bij de tweede paal, hij werd dus gemaand te lopen! Werd helemaal gek die Gekke Gertje!!!

Heeerlijke man, heerlijke potten tienen waren het ook... snel weer...

Anoniem zei

and you lot play in the rain???

'coz I am coming all the way from DELFT..

just to be sure...

thnx

MARK

Anoniem zei

Yes... rain or no rain, there's always mondaynight football!

Dat is goed nieuws Bruno! Dan zie ik u OOK vanavond! Heerlijk...

en ik heb de stille hoop dat het net als alle andere maandagavonden, ook de regenachtige, wij droog spelen... zo niet dan maar in de regen, maar we zijn er... de temperatuur is wel goed!

Anoniem zei

Zeg, Piet komt toch wel vanavond? Ik heb geen zin om in dit kutweer langs de lijn te staan en onze lichtvoetige vriend niet te zien.

Komt Mark? Het schijnt dat hij steeds beter in vorm geraakt!

En ene Blok? Was vorige week een uitblinkertje.

Hoogachtend,
Rob Baan

Anoniem zei

Ik doe niet aan fysieke arbeid op 1 mei. Zouden meer mensen moeten doen... Kosher Surgeon was trouwens legendarisch!!! Mijn god, een fantastische combinatie van een funky groove met dramatisch uitgevoerde spoken word-achtige taferelen. En tot tranen toe: in 30 minuten en met 3 akkoorden alle reggaenummers gespeeld die bij Harte opkwamen. Daarna nog een meesterlijke instrumentenruil... Kosher Surgeon ten voeten uit echt.

Anoniem zei

mario!

je mot komme!!!!

Anoniem zei

Roosje met tienen werd gekke gertje niet gek, gekker gertje maakte JOU gek met geniale steekpasjes en fenomenale goals. Het was niet voor niks dat er weer twee kronen achter mijn naam erbij kunnen..... En was vanavond ook een voetbalfeest met die twee nieuwelingen, was eindelijk weer eens wat feller en actiever was mijn gevoel... bonsoir

Anoniem zei

als wij zuiniger op de ballen waren geweest hadden we nog een kansje gehad... jij was verreweg de slechtste van het veld vriendje Gert :p

Kusjes!!!

Anoniem zei

Once again thanks for the fun boys....

I enjoyed it immensely although the bike ride back to DELFT was a lot harder than I hoped...

Here's a little thankyou on my site

http://thosetwowords.com/blog/?p=202

markarazzi zei

English Mark, thanx so much for everything: showing up, having the courage to square up against FC Hollyhock, teaching us guys some football lessons and the kind words on your page. Hope you and Mardi and all the rest (you know who you are) will meet again next monday night on the holiest of football fields: het Stokroosveld in Den Haag.

BTW. I ride my bike from Kijkduin to TU Delft and back dailly, but never after such a legendary game of football, respect!

Anoniem zei

jezus markadona, kan het nog dieper!~?

markarazzi zei

je moet jongens die graag op hollyhock komen voetballen omarmen en te vriend houden. ik heb geen zin meer in die winterse taferelen met drie man. in dat kader ook nog even eer betonen aan Steve, wat een onuitputtelijke werklust en competitiedrang. hij boezemt vriend en vijand angst in, ondanks zijn goede bedoelingen. en zo nu en dan een mooie verrassende passeerbeweging. nu nog wachten op mooie goals van zijn kant, het liefst in blessuretijd, zoals het een goede duitser betaamt.

Anoniem zei

Roosje je doet me glimlachen.... Jij en zuinig op ballen... Ik geniet van je totale onvermogen het spel op een correcte wijze in te schatten, heerlijke vent dat je er bent...

Anoniem zei

everything I do Gertje, I do it for you...

xxx