27 juli 2005

Verkiezing Horniest Hollyhocker 2005 - Deel 1 - Harte

Dit jaar voor het eerst de uitverkiezing van de meest sexy Hollyhocker. In Ronde 1 stelt Harte zich aan u voor!

Je volledige naam a.u.b.?
Harte

Zag voor het eerst het licht op?
de dag dat ik voor het eerst muziek leerde kennen..

Zag dat licht voor het eerst in?
de weerkaatsing van de cd ?

Club Nederland?
ik dacht dat het live was ?

Club Niet Nederland?
Is er zo'n club in het buitenland ?

Favoriete voedsel?
veel

Minst favoriete voedsel?
groente

Favoriete deuntje wordt verzorgd door?
NIN, Jeff Buckley, Dredg, Deftones/Team Sleep, Rifft, QOTSA, mezelf. Ik vergeet er een hoop maar dit is het momenteel

Minst favoriete deuntje?
de rest en pop en top 40.

Wat zou je doen met 1 miljoen?
een leuk huis kopen met een studio/oefenruimte

Wat zou je doen met 10 miljoen?
een groter leuk huis kopen met grotere studio/oefenruimte en elke dag feesten met me maten.........

Hoe bracht je als klein jongetje je tijd door?
verveeld

Wat zouden ze meteen moeten gaan bouwen?
een stambeeld..........van mij.

Wie wil jij dat de nieuwe minister-president wordt?
wie heeft deze lijst eigenlijk gemaakt ?

Wat is een goeie maximumsnelheid?
ongelimiteerd.........

Politieke Partij?
vroeger CDA nu zwevend....dont really care.

Wat heb je vanochtend gegeten?
2 liga, 3 mini bounty's en een extran-achtige drank voor de energie

En waarom?
ik had haast en was vertiefd en had wat energie nodig.

Van wie krijg je de kriebels?
positief !? : lekkere wijven, muziek. negatief !? : saaie mensen.

Lijfspreuk? 1. Je bent wat je eet. Ik ben veel. 2. live is a joke and I'm laughing all the way..... 3. Het maakt mij niet uit wat je doet of wat je uitvreet......zolang je er maar niemand anders mee lastig valt. 4. Aan alle goeie dingen komen een eind..........aan de slechte gelukkig ook.

Zijn we wat vergeten te vragen?
ja hoe ik heet, wat m'n favoriete kleur is, favoriete vrouw/man.........etc etc.
geef daar dan ook gelijk antwoord op

Tot zover de eerste persoon en zijn verhaal. De volgende sexy bink zal zo spoedig mogelijk verschijnen.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben echt knap.........

echt wel.

Rody zei

niks aan toe te voegen...

Anoniem zei

Ik hou van je!!!

XXX
Kim

Rody zei

Ik zal je vertellen dat je er een geduchte concurrent bij hebt... kijk eens naar de laatste foto van afgelopen mandag!

Anoniem zei

Wel een hoog Harte-gehalte deze week...........

zou het mogelijk zijn om een overdosis mij te kunnen krijgen....nah..

kan niet.

HAHAHAHAHAHA

Anoniem zei

ik moet zeggen dat dat geduchte concurrentie is.......

Rody zei

de volgende die de vragen op zich afgevuurd gaat krijgen mag jij zeggen harte.... bekijk de geile foto's en beslis!

hollyklook zei

Wat is die Harte toch een bink!! Die rondingen... *rrrrr* die gespierde kuiten... dat is echt Harte pur-sang!

Anoniem zei

dank je dank je *bloos*

uhm ik kies (niet alleen door deze fijne complimenten) Kloor uit.....voor een rondje vragen. Ik nomineer hem voor de verkiezing meest sexy Hollyhocker.