26 juli 2005

Maandagavondvoetbal 25 juli 2005 - Fotomodellen kunnen niet voetballen !?

Harte's Epos:

Fotomodellen kunnen niet voetballen !?


Nou, afgelopen maandag is het tegendeel bewezen………
Wat heerlijk dat voor deze fotoshoot men de sproeiers had aangezet.

Allereerst zien we oost-Duits model Steve die de nieuwe adidas black edition demonstreert. Zie hoe hij een paar nike-schoenen lachend onder het adidas model draagt. Kijk hoe hij door de wei huppelt. Steve staat vooral bekend om zijn joi de vivre…….en is een erg prettig model om mee te werken.

Daarna zien we een wideshot met de modellen Dammers waarover later meer en model Bas. Model Bas heeft de modellenwereld de rug toegekeerd en is een familie gaan starten, wij wensen hem van hieruit veel succes.

Na dit wideshot zien we half Schevenings model Harte die voor de volslanke heren de mode vertegenwoordigd. Model Harte toont hier een oud modelletje uit de Manchester-lijn. Sierlijk laat hij zijn jas van zijn schouders afglijden. Harte staat bekend om zijn grote mannelijkheid en uitermate grote schoonheid. (zo wordt beweerd).

Vervolgens zien we Haags model Kloor. Kloor staat bekend om zijn gekke capriolen en uitermate wispelturigheid. Dit fotomodel bewees zeer op dreef te zijn in de voetbalpartij en scoorde er lustig op los. Hier geeft Kloor een showtje weg uit zijn eigen truckendoos. Hij draagt hier een Boltonsetje en adidasschoenen.

De volgende foto is een actie foto met v.l.n.r. de modellen Harte, Eric en Dennis.

Op de volgende foto zien we supermodel Gert en Arnie (Arnoud, Pietje, Piet Encroiable) Dammers, waarover later meer. Super-Loosduins model Gert in volle actie. Woorden schieten te kort.

Nu een solo-foto van Arnie, 1 van de twee modellen uit de modellen-familie Dammers. Hier neemt de jonge sportgod een aanloop voor 1 van zijn vele goede passes…Dammers is aangetrokken voor de jonge fans die zich dan ook in grote getalen waren komen opdagen bij het heilige gras van Hollyhock. Met coupe soleil speciaal voor deze shoot is mij verteld in de haren laat Arnie zien waarom hij zo’n geliefd model is.

Op de volgende foto zien we de andere Dammers, Stefan/Steef/Fooks !? Na een glansrijke carriere in Halo….stort deze andere jonge god zich op het voetbal. Gehuld in het prachtige oranje van onze nationale elftal liet deze Dammers zien waarom hij deze sport heeft gekozen tot zijn volgende verovering.

Daarna nog wat sfeerimpressies.

Dan nu de wedstrijd. De modellen Gert, Arnie, Stefan, Rody, Bas tegen modellen Danny, Dennis, Eric, Kloor, Steve en Harte. Ging lange tijd gelijk op en uiteindelijk wonnen de laatste.

Soms kunnen de emoties nogal eens hoog oplopen en hierdoor kunnen de modellen veel stress oplopen en soms zelfs overspannen raken, soms moeten ze dan afgevoerd worden………..(zie laatste foto)















7 opmerkingen:

markarazzi zei

tjonge, als ik dat zie krijg ik toch weer zin.....in illegale straatraces door de zonnebloemstraat. briljante foto's die laatste paar, en zeker die van Gertmeister.

hollyklook zei

Moet zeggen dat het weer een gezellig potje voetbal was. Niet zo'n grote groep als afgelopen maandag maar eigenlijk precies goed. Ach, opkomst boeit eigenlijk ook niet zo... meer is vaak wel beter maar het belangrijkste is toch de lol die er aan hebt. Volgende week uiteraard weer!

Rody zei

ja maar metd ie shirts dat blijft gewoon KUT, moet ik gewoon eerlijk zeggen... je automatisme is weg... als er twee lopen met een geel shirtje... en die zijn niet bij elkaar... is gewoon bagger...

hollyklook zei

Ik had express nog gezegd vooraf aan de wedstrijd, de gele en de oranje shirtjes bij elkaar, dat was voetbaltechnisch prima opgegaan en was er geen probleem met verkeerde passes obv shirtjes.

hollyklook zei

@Bas: ik had er ook geen moeite mee maar ik kan me voorstellen (vandaar dat ik het ook voorstelde) dat mensen er moeite mee kunnen hebben.
@Fijnerik: niet te zuinig! Ik heb er eentje precies in me knieholte... klerebeesten. Ik zeg het je... nog twee jaar en we hebben allemaal malaria!

Rody zei

gaat het niet om, als we de gele en de oranje bij elkaar hadden gedaan, was het ook opgegaan en hadden we (ik dan) geen problemen gehad... tuurlijk voetballen we zo al jaren... alleen is het makkelijker als je gelijk kan spelen, zeker voor een onrustig type als ik.... ik verspeel me soms nog weleens dan ook al probeer ik altijd zo goed als mogelijk te weten waar iedereen loopt...

vond trouwens dat ik aardig speelde... andere partij was alleen duidelijk beter.

Fijnerik, die muggen zijn eender aan die kutmuggen van QUICK 5 toen, precies dezelfde (1 dit keer) plek op mijn ben... is abnormaal. Ik weet niet wat het is, ik denk een steekvlieg...

Anoniem zei

Wat een gezeur over shirts, we spelen al jaren alles door elkaar, ik noem dit muggeziften en dat terwijl ik had verloren. Ik loop nog liever in een ajax shirt als in een officieel hollyhock shirt van jako... x GERT