27 juli 2005

FC HOLLYHOCK SHIRTS?

Ik heb een optietje gevonden, is het wat is het niks, het is in ieder geval niet duur!

Jako set Leeds shirt + short
Artikelnr. km 425098 l.m 435098

Shirt verkrijgbaar in 9 kleuren short in 4 kleuren. Shirt in lange en korte mouw, short zonder binnenbroek. In de maten XXS t/m S en M/L t/m XXL AANBIEDING 14 shirt, 14 shorts en 14 uni kousen k.m. € 289,00 l.m € 299,00

Goed dat komt dus neer op 20,64 voor korte mouw, of 21,36 voor lange mouw. Ik zou zeggen gewoon korte mouw, als het koud is doe je er maar wat onder.

Het is bij ekwosport.nl... Het bedrukken laten we doen in de Weimarstraat, maar dat worden de kosten niet. Laat jullie licht er eens over schijnen in de COMMENTS.

11 opmerkingen:

hollyklook zei

Ik vind die geel/zwarte combinatie wel lekker fout...

Rody zei

ik ga ook voor donker.... met wit... dde meesten hebben wel een licht shirt, dus als je dan twee shirties bij hebt is het ideaal... of we moeten een uit en thuis gebeuren doen...

Maar goed mensen wie kan ik allemaal noteren: harte, kloor, mario, rody...

Bas? Niels? Gert?

hollyklook zei

Als ik af moet gaan op de foto die bijgeleverd is, kies ik uit geel/zwart maar mijn voorkeur is absoluut de combi paars/wit mooier! En je mag mij noteren voor een shirt als de kleurstelling goed is.

Rody zei

Paars ja volgens mij hebben ze die niet...

@ Kloor: broek en zokken krijg ie er gratis bij...

Doe maar meeste stemmen gelden... Volgens mij zijn de keuzes:

Voor het SHUGT:
Rood - Wit - Donker Blauw - Groen - Oranje - Geel - Zwart - Lichtblauw

Voor de BROEK:
Rood - Zwart - Wit - Blauw

Voor de Sokken:
Rood - Zwart - Groen - Blauw - Oranje - Geel

Anoniem zei

ik ben kleurenblind dus ik loop overal wel in.......

count me in regardless.......

markarazzi zei

mijn favoriete is een tenue a la QPR: wit shirt met horizontale donkerblauwe strepen, donkerblauwe broeken en donkerblauwe sokken.
bij ekwosport staat iets dergelijks bij Hummel Manchester of Jako Celtic. daar geldt helaas niet zo'n mooie aanbieding voor als bij Jako Leeds...

Rody zei

nee precies... dat is jammer... staat er uberhaupt een aanbiedinkie bij, bij die shirties?

Rody zei

IK GA PERSOONLIJK VOOR DONKERBLAUW. OVERIGENS...

ENNNEEHHHHHH.. DUS...

Anoniem zei

Geel-zwart vind ik de mooiste combi... nu ja mooi :)

Rody zei

Goed het lijkt erop dat het het mooie geel zwart gaat worden, dat is leuk want het logo is blauw... donkerblauw...

De broek kan dan nog donkerblauw. Of gewoon zwagrt? Sokken Zwart. Gewoon lekker simpel...

markarazzi zei

broek en kousen moeten zelfde kleur, anders wordt het geen gezicht. ik vind de combo geel shirt met donkerblauwe short en kousen het geilst. zeker wanneer dat donkerblauw terugkeert in het logo lijkt me dat te prefereren boven zwagt.