25 maart 2005

Condities Stokroos uitstekend!

Rustig, heel rustig. Ja nu nog wel ja!

Vanmiddag was er geen kip te bekennen, en ik moet eerlijk zijn daar had ik ook op gerekend. Hop, camera mee, en effe een kiekje schieten.

Het ligt er vredig bij nu, maar laten we hopen dat het a.s. maandag bruist als nooit tevoren! Ontkurk de champgane, zoek de paaseieren, maandag gaat het echt helemaal LOS!

(vrijdagmiddag 25 maart 2005: Hollyhock ligt er fier en strak bij)


Ik heb ook het gras gecheckt en de hardheid: ik kan jullie melden dat die als vanouds zijn! De kwaliteit is weer uitermate hoog, en wat een eer voor ons dat wij aanstaande maandagavond de maagdelijkheid van dit veld mogen gaan aantasten! Fantastisch!

Het weer lijkt niet helemaal mee te gaan werken, echt koud zal het niet worden, maar de kans op zon is niet echt hoog helaas. Kan natuurlijk nog veranderen niets is zo veranderlijk als het Nederlandse weer tenslotte. Tevens voorspelt men af en toe een bui, regen heeft ons Hollyhock-bewoners nooit gedeerd, en dat zal het nu in elk geval ook niet doen!

Tot maandag, en mocht je zin hebben: zondag wordt er ook nog voorzichtig getiend!!!

3 opmerkingen:

hollyklook zei

Ik heb er zin an!
Laten we hopen op een grandioos paasfestijn met een opkomst als nooit tevoren!

Rody zei

Ik ga er wel vanuit ja!!!

hoop nog Dennis en Patrick te kunnen strikken...

Vinnie schijnt er praktisch zeker bij te zijn...

markarazzi zei

ik reed er net nog langs, ligt er echt retestrak bij. is je opgevallen dat onze 'tienhoekjes' helemaal omgeploegd zijn en dat daar nu geen gras meer ligt?