27 maart 2005

MORGENMIDDAG 16.30 UUR STOKROOSVELD

Heren heren, ik sta te popelen werkelijk! Morgen gaan we voetballen!!! De opkomst is alleszins behoorlijk!! Niet verkeerd...

Neem een mannetje extra mee als je hem hebt, want je weet; hoe meer zielen, hoe meer geblesseerden (om een fameus lid van de HH-familie te quoten)

Het weer schijnt morgen beter te zijn dan vandaag, ondanks dat het vandaag toch niet eens heel slecht was... Paar spetters, maar de temperatuur is heel okay!

Ik zorg voor nieuwe ballen, top of the bill! Kom op jongens in beweging... laat jullie warming up maar beginnen!!!

Ik reken op al jullie toezeggingen voor zover jullie die gedaan hebben!!!

Fijne Paas! Stelletje mooi weer-voetballers!!

P.S. Kan iemand mij voorzien van emailadressen van weleer die wellicht ook kenne kome? Daaf, Ramon, mario, etc etc etc?

1 opmerking:

hollyklook zei

Het was fantastisch, ik heb reuze genoten... mijn spieren ook want ik heb nu lichte spierpijn... vrijdagavond weer rava.. ritme en conditie: heerlijk!

Trouwens Ro, fantastische ballen! ;-P