23 maart 2005

UPDATE ZONDAG: Hollyhock Eerste Zomeravondvoetbal komt eraan!!!!

Het is bijna zover: MAANDAGMIDDAG 28 MAART om HALF 5 OP HET STOKROOSVELD TE DEN HAAG gaat de bal voor het eerst rollen in de megamalaise die Hollyhock heet!

Komt allen!!!

Plaatje uit de historische doos, zomeravondvoetbal van 2002:


Reeds confirmed: Danny, Mark, Harte, Kloor, Rody, Gert, Michel, Niels, Vincent (99%)

Doubtful/Geen antwoord: Mario, Patrick, Lennert

No: Bert, Bas

Waar zijn de helden van weleer: Ard, Lieve, David, Florian, Thomas, Wushand, Suschand... KOMEN!!!

Diverse verrassingen, eten & drinken, nieuwe ballen... dat alles wordt je deel als jij erbij bent!!!

Bel je voetbalvrienden en laat iedereen komen! HOLLYHOCK LEEFT!!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

deed niet open 2 %

Rody zei

harte, iedereen komt he! het wordt kikke... kan MARIO ook komen... ja vast wel... Ik zal dit deeltje trouwens telkens updaten met namen... komt helemaal goed!

Anoniem zei

Je kunt mij verplaatsen van 'doubtful' naar 'no'... Over een paar weken heb ik meer tijd, dus ik blijf gewoon trouw het log checken!

Rody zei

Ik ben blij dat het een beetje leeft...

Ik heb twee nieuwe ballen boyzzz... en wat voor twee.. potverdikkie... PREMIER LEAGUE OP HET STOKROOS VERDOMME! Horen jullie me!!! het kan alleen maar legendarisch worden...

Over een paar weken komt Mario weer, wat een dag wat een nieuws...

O O O ...

fijnerik is er ook bij... dat wordt bosbrullen!

Rody zei

Ik ben blij dat het een beetje leeft...

Ik heb twee nieuwe ballen boyzzz... en wat voor twee.. potverdikkie... PREMIER LEAGUE OP HET STOKROOS VERDOMME! Horen jullie me!!! het kan alleen maar legendarisch worden...

Over een paar weken komt Mario weer, wat een dag wat een nieuws...

O O O ...

fijnerik is er ook bij... dat wordt bosbrullen!

hollyklook zei

PUNICA!!!