19 augustus 2013

HOLLYHOCK ZOMERAVONDVOETBAL 19.21 - 19 AUGUSTUS 2013

Ai ai ai, dat viel helega niet mee! Nee dat was bij tijd en wijlen beroerd! Ik hield nog net mijn eten binnen. Maar dan ook net. Ik deed bijna een Overmarsje.

Een hoop spul dat nog steeds op vakantie in het zand leg, zorgt ervoor dat onze tekortkomingen (die van de thuisblijvers en/of terugkomers) pijnlijk bloot worden gelegen! Jawel dames en heren, want zo is het. Dit was FAAL written all over. We hebben weer frisse Spaanse invloeden nodig. De Duitse degelijkheid van Kloör was ditmaal niet genoeg. Italiaanse schoonheid, want Bruno zonder brute baard is toch maar weer gewoon 'een voetballer op Hollyhock'.

Het feit dat er hier en daar wat ongelukkige botsingen waren zegt ook wel voldoende. Hoop afzwaaiers ook. Neem me niet kwalijk zeg. Bij de NASA in het Kennedy Space Centre zijn ze nog aan het onderzoeken wat die laagvliegende objecten rond de klok van 19.50 waren. Ik heb ze maar even gebeld, anders blijven ze daar op kosten van de burger op zoek naar het antwoord dat ze niet vinden. Het is toch crisis, ja toch. Toch zonde.

Zonde, zo zou ik de avond niet willen noemen. Dat de avond vlot klaar was nadat enige kwaliteit in vleesvorm (Bas en Sybe) het veld noodgedwongen moesten verlaten, is echter wel een feit. Volgende week gewoon weer verder met rondo nummero 22. Lekkero. Hoop volk alweer terug van verkansie dan. Festivals voorbij. Je weet toch...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch jammer dat juliie op deze slechte camerabeelden kunnen zien wie het paaltje een meeter heeft verplaatst om meer doelpunten te voorkomen.

Rody zei

Misschienw as ik het wel in een Rocco vermomming!