19 april 2009

MAANDAG 20 APRIL 1900 UUR: HOLLYHOCK DEEL 4

Bingo! Weer een ZOMER-EDITIE van Het Hollyhock Zomeravondvoetbal 2009!

Pietje P. voorspelt een hoop goeds. Nou nemen wij, als mensen die midden in het leven staan, woorden van een weervoorspeller natuurlijk met een scheeplading zout. Maar goed, al is het maar voor 75% waar morgen, dan hebben we een prachtavond knallen voor de boeg!

Trek aan die schoenen en laat je kunsten eens zien! 1900 uur Kijkduin, you know the deal! Kom je? Kom je niet? Reageer dan in de COMMENTS! Bij voorbaat dank van al je voetbalvriendjes!

Overigens zal er morgen de aanschaf van een Hollyhock Tweede Tenue worden besproken. Voor slechts 25 eu heb jij een complete kit (zonder sokkies), bedrukt met je eigen naam en nummer in huis. Niet van het minste merk overigens: KAPPA! Ja ja, ik heb zo mijn contacten! Dus voor de prijs waar je nog niet eens een broek voor koopt, koop je nu een heel HOLLYHOCK UITTENUE! Maten S-XXXL. Dus voor de grootste gezelligerds en de kleinste kniesoren, is er een shirt verkrijbaar.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

tel mij in

Bad

hollyklook zei

lijkt me duidelijk!

markarazzi zei

ik wil wel, maar weet niet hoe laat ik er kan zijn. zeven uur is i.e.g. geen haalbare kaart voor mij.

Anoniem zei

Ik ben er iig, kijk ff of ik m'n buurman ook weer kan chatteren.

Kees

Rody zei

ik kijk er nu al naar uit... mark gaan we van ze 100% stoten... simpel... als hij met zijn protserige tas komt aanwandelen dan is het sein gewoon dat we afnokken...

HARTE zei

ik ben er niet....tot nader order.

Rody zei

stefan, danny, jean

dabei

Anoniem zei

ik ook, 7 uur stipt!

Anoniem zei

en ik is Pietje