29 maart 2009

MAANDAG 31 MAART 1900 UUR: ZOMERAVONDVOETBAL DEEL 1

Ja ja mensen, hier is hij dan! De officiële aankondiging zoals hij nergens anders te lezen is! De klok is vannacht weer een uurtje vooruit gegaan. Dat betekent voor veel mensen een hoop geklaag en gemor dat ze een uur minder weekend hebben. Voor de Hollyhockers betekent het een verhoogde bloeddruk en een extra aanmaak van adrenaline en endorfine.



Je kent het recept! Zat er teveel alcohol of drugs tussen de laatste keer dat we op het veld stonden en nu, dan nog ene keer de uitlech!

Kom je, laat het dan achter in de comments. .Com je niet, laat dat dan ook achter in de komments.

Het weer lijkt ons niet in de steek te gaan laten, en de zin van velen ook niet. Alle ingrediënten dus duidelijk aanwezig voor een ouderwets robbertje spierpijn-kweken op maandagavond!



Plaats: Kijkduin, Schapenatjesduin. Ingang Kijkduinsestraat, HSV.
Verzamelen: 1845 uur - 1859 uur
Start: 1900 uur


9 opmerkingen:

Anoniem zei

Present

Bas

Rody zei

Duidelijk verhaal!

Unknown zei

ben er! bruno ook.

Jean

Rody zei

kijk das ook mooi nieuws! vandaag ga ik iedereen weer lastig vallen met een sms, gewoon omdat het kan!

Anoniem zei

Dabei.

Kees

Rody zei

gert is ook dabei...

markarazzi zei

ik ga dit jaar voor de 100%. aanwezigheid welteverstaan, jaja. zeven uur ga ik niet redden, maar ik ben wel goed voor een invalbeurtje in de tweede helft.

Rody zei

zo kom ik ook aan me 100%, miet

hollyklook zei

Precies! Anders had ik vorig jaar wel de 100% gehad aangezien ik nog wel ben komen opdagen op een van de laatste matches van Hollyhock 2008!

Uiteraard ben ik weer van de partij. Lekker ouwehoeren, irriteren, bloed onder de nagels halen... ik heb er nu al weer zin in!