29 januari 2009

VOETBALPLAATJES 2009

Ga ik vandaag naar de AH... Parkeer netjes de fiets. Loop het winkelcentrum in... GEEN DOORKOMEN AAN BIJ DE INGANG VAN DE AH! 16:30, Savornin Lohmanplein... allemaal klein grut dat de pakjes uit je handen staat te bietsen! OVERAL! De hel is waarlijk losgebarsten!

Bij de ingang, na de ingang, bij de zelfscanners, achter het poortje... in de winkel is het vervolgens relatief rustig. De rijen bij de kassa zijn ernstig lang... ik heb mijn zelfscanner, godzijdank...

Uitgescand en net mijn pinpas uit de gleuf van de betaalpaal getrokken: de kids struikelen over elkaar alsof Sinterklaas de laatste WII gaat weggeven. "Mag ik uw pakje plaatjes als u hem gaat halen". Ik zeg "Lieve schat, dit was 5,44, ik krijg geen pakje." (Godzijdank dacht ik, want om de desk bij de dame die de plaatjes uitdeelt, was het helemaal een waar pandemonium)

Een vraag van precies dezelfde strekking wordt vervolgens 19 keer gesteld (kan een keer meer of minder zijn) naar de uitgang toe, door jongetjes en meisjes die net boven mijn middel uitkomen, met een blik van fantisme in hun ogen die ik iedere wedstrijd graag in de ogen zou zien van mijn Haagse Helden.

Kappen met die kutplaatjes, SNEL!

Echte plaatjes van echte helden! Wellicht deze zomer weer lieve jongens en meisjes! Nog minder dan 60 nachtjes slapen. WEG MET AH, HUP HH!



2 opmerkingen:

Anoniem zei

HEY RO !

Wordt het blog gesponsord door de AH !? WTF !

hahahaa...geniale reclame dat wel.

wil iemand Kenneth ruilen...?

hollyklook zei

de vraag is: komt er dan ook een voetbalplaatjes album met al je favoriete (en minder favoriete) Hollyhockers seizoen 2009?