16 februari 2009

TER VOORBEREIDING OP DE KOMENDE ZOMER

Wie waren ze ook alweer, wie zijn wij? De celebrities van weleer die de velden aan de Zonnebloemstraat bevolkten en de pollen uit de grond trapten aan de Kijkduinsestraat. "Bekende Nederlanders" of werkelijke so called "celebrities" mogen nog niet eens in de schaduw staan van de echte helden die wij zijn! Daarom ter voorbereiding op het nieuwe seizoen dat over 42 dagen begint op maandag 30 maart, gaan we knallen met enkele look a likes van ons Hollyhockers. Aflevering 1: Kees!

Zo. Die Kees! Die lijkt op Michel de Hey! De DJ van weleer, weggezonken in een moeras van eigen materiaal dat nauwelijks nog de inhoud heeft die het in het begin van zijn carrière had. Echter, wel altijd goed voor een gezellig avondje op de dansvloer. Boven Kees (op vredesmissie in Swaziland, courtesy of Hyves), onder Michel de Hey. Of andersom.















Om t gras maar voor je voeten weg te maaien: Colina, Humberto Tan, Mini Me en Roderick Veelo zijn niet origineel en lijke niet op mij! Kom op mannen, laat die hersens kraken! Wie zijn de look a likes van de world famous Hollyhockers?? Mail ze me toe en ik maak er weer een mooi topic van!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

pantani?

Groeten,
Bas

markarazzi zei

Abraham Benrubi (acteur, zoek maar foto's op imdb.com)

Peter Beardsley

Frank Lampard

Ro, jij kan wel uitzoeken welke Hollyhockers ik bedoel en daar een mooi verhaal bij optekenen.