20 januari 2009

NOG 69 NACHTJES SLAPEN

... en dan staan we, hopelijk met een stralend zonnetje, op de voetbalvelden bij Kijkduin voor een nieuwe editie van het maandagavondvoetbal.

Afgelopen zaterdag stond er in de AD/HC een heel mooi stuk van Wim Willems over deze prachtige voetbalvelden die binnen een paar jaar een andere bestemming zullen krijgen helaas. Het is te hopen dat het zo'n vaart niet loopt, en dat die achterlijke, volslagen gestoorde, bouwidiote PVDA-wethouder Marnix Norder wordt geloosd en we nog langer van dit mooie stukje recreatieve gebied kunnen genieten. Als het aan mij ligt opent hij NIET het nieuwe voetbalseizoen van de meest talentvolle wildvoetballers van Den Haag.

Waarom wij niet kiezen voor kunstgras wordt wel duidelijk met dit filmpje: HIER KLIKK'N

Nee nee, kunstgras is geen zegen.

Nou kinders, als ik de mogelijkheid heb dan krijgen jullie 't Wim Willems stuk ook nog hier te zien. Verder ga ik verder bezigen met de mooie film van 27 december wat ook alweer praktisch een maand achter ons ligt. Nog even volhouden dus deze voetballoze tijd!

Toedeloe!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hahahaa....gaat die gast hard op ze bek....

ik kan nie wachten tot zomeravond voetbal.

hollyklook zei

ik heb er zin aan!
ik mis het maandagavond voetbal... hopelijk is de vorstperiode nu wel voorbij en kunnen iig weer met het betaalde voetbal verder. a.s. zondag iig uit tegen Duindorp!