20 december 2008

HOLLYHOCK OUDJAARSVOETBALGALA - 27 DECEMBER A.S. - UPDATE 6 + UPDATE

UPDATE zondag 21 december 2008, 21:20:

Helemaal onderaan de stills van de teamsamenstellingen, doe er je voordeel mee. Overleg over de kleur shirtjes, rood, geel, zwart, blauw... het mag allemaal. Behalve dat wit met die rode baan in het midden ;-)

In de loop van deze week een mail met info die jullie allemaal moeten weten voor zaterdag. Belangrijkste 1130 uur aanwezig!!! We beginnen om 1200 uur.
-
De loting lieve mensen! Eindelijk. Ik had de stille hoop hem gisteren al online te gooien, maar dat is niet gelukt.

De filmpjes sites sputterden een beetje tegen, maar bij deze is het dan elders toch nog gelukt! Ik hoop dat de kwaliteit een beetje ok is, zo niet... ehhh jammer... Voor het beste resultaat: volledig scherm, of dubbelklikken, zodat je in Youtube terecht komt.

Deel 1 van de loting:


Deel 2 van de loting (wel netjes de volgorde afkijken he!!!):


De hele video maar dan wel in mindere kwaliteit:






17 opmerkingen:

Rody zei

jajaja, jullie dachten dat hij niet meer zou komen!!!

Unknown zei

Ik was bang dat ie niet meer zou komen inderdaad!
Maar dit is ongekend, we zijn met z'n drieen ingedeeld bij Gert en Markerazzi!
Ik zeg, Kickers! Op naar de finale!!!!

Anoniem zei

Geweldig flimpje Ro, mark en niels.

De Kikkers mogen dan wel in de finale komen maar torpedo Ypenburg gaat dit gewoon winnen.

Groeten,
Torpedo Bas

Unknown zei

Dacht het niet Bas!
Deze keer neem ik hoogstpersoonlijk revanche, na die dramatische bekerpartij tegen jullie op het gras!!
;-)

Anoniem zei

GENIAAALLLL !

wederom

Ik kan niet wachten...

gr. Harte

Rody zei

echt hou op... er is maar 1 team dat met alles aan de haal gaat, en dat is WERDER BOHEMEN!

Vlietje net gesproken en die is er HELEMAAL klaar voor... reken maar dat de rest ook vlijmscherp is!

Unknown zei

Heren van de Kijkduin Kickers!
Justin en ik spelen samen in een zaalvoetbalteam.
Nu mochten wij de shirts, broekjes en sokken lenen waar wij standaard in spelen.
Vinden jullie het goed als wij als team gezamenlijk daar in spelen?
Lijkt me echt heel tof!

Rody zei

waffor kleur isda?

Anoniem zei

zacht roze volgens mij Ro. Jullie teamnaam dient dan wel aangepast te worden naar Kijkduin Fl... ahh nevermind.

Groeten,
Bas

Rody zei

en jij krijgt op je billen van de Kijkduin Flikkers.. neem dat van mij maar aan! KANSLOZE MISSIE BAS!!!

Anoniem zei

Ongetwijfeld ;)

Bas

Unknown zei

Het lijkt op het oude uitshirt van Fc Barcelona.

Donkerblauw shirt en dan zonder strepen, lichtblauwe broekjes en sokken.

http://www.soccercorner.com/v/vspfiles/photos/TT-NI190703-ZF4-2T.jpg

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

ok... moet je ook wit meenemen voor je uitwedstrijden, want iedereen neemt al donkerblauw mee :) heb je geen uitkleuren? :)

Unknown zei

Mochten wij tegen een tegenstander spelen dat ook een blauwe shirt heeft, dan moeten zij maar hesjes dragen ;)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Rody zei

je thuis speel je in donker, en je uit in licht... om het makkelijk te houden.

van mij mag (zo echt waar, god wat aardig ;) ) er een beetje mee gespeeld worden, alleen moeten het wel een beetje unieke kleuren wezen...

ik probeer dus al de hele tijd roze polo's en gouden helmpjes te regelen... wordt hem niet, kan ik nu al melden. hahaha