7 september 2008

NAZOMERVOETBAL 1900 UUR

JONGENS DENK ERAAN: 1900 UUR KLAAR OM TE BALLEN, DUS LIEFST EERDER AANWEZIG ZODAT WE GELIJK KUNNEN STARTEN

Brede opklaringen, zon en fijne temperaturen, althans... als het aan Marjon de Hond ligt.

Alle ingrediënten voor een prettig samenzijn op ons heilig verklaarde veldje aan de Kijkduinsestraat!

Maandagavond het moment waar iedereen op wacht is weer aanstaande, wel om 1900 uur gereed staan zodat we gelijk aan de bak kunnen, mannen! Eten kan erna ook!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Present!

Spuit 11

Anoniem zei

dabei

Anoniem zei

Si

Bas

Rody zei

zo erbij!

hollyklook zei

ik zal mijn best doen... ik zal omstreeks 17:00 Den Bosch verlaten en hoop dan rond 7-en wel thuis te zijn/op nieuw Hollyhock te zijn...

de wedstrijd van gisteren even uitlopen en mijn doelpunt van gisteren nog eens dunnetjes over doen.

Rody zei

het was een schone hoorde ik... haha...

clemens, pietje en steef zijn erbij!

hollyklook zei

denk dat het wel een van de mooiste was die ik in mijn voetbal carriere tot nu toe heb gemaakt (en het was een bewuste)

Rody zei

ik zou stoppen... hahaha

Anoniem zei

inderdaad kloor, stoppen op je hoogtepunt.

Bas

Anoniem zei

Klookie, ik dacht dat je al drie jaar geleden gestopt was met voetballen... gna gna

hollyklook zei

ik stop iedere week om de week erop weer mijn rentree te maken. zo ook vanavond!

Unknown zei

Ik ga het helaas niet redden..
Veel plezier!