20 juli 2008

MAANDAG 21 JULI 1900 UUR: ZOMERAVONDVOETBAL DEEL 16

Beste mensen! HET GAAT DOOR!!! TUSSENSTAND 12 MAN!!!

Als weerman Danny (zie onder) ons ditmaal wederom niet in de steek laat, en data laat hij niet... dan staat er een fijne pot maandagavondvoetbal voor de deur. Hij klopt al aan!

Stefan is notabene ook jarig, dat belooft een tractatie! Bas is terug na wat lichamelijke malaise en de zon zal stralen, is er beloofd!

Kortom: alle ingrediënten aanwezig voor die fijne pot van maandagavond! Zie jullie daar, ik ben alvast warmlopen!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Andy & ik zijn present.

Spuit 11.

hollyklook zei

Check!

Anoniem zei

back

Bas

Anoniem zei

Ik ben er

H

Rody zei

Gert is er.
Ik ben er.
Piet is er.
Stefan is er ook...

Rody zei

blij dat Bas terug is!

Anoniem zei

Ik ben ook heel blij dat ik weer kan ballen, is te lang geleden.

Bas

Rody zei

je hebt lekker weer meegenomen!

Rody zei

tussenstand
andy
kees
harte
kloor
bas
rody
pietje
stefan
gert


en ik verwacht na mijn SMS nog wel een paar! tot 1900 uur!!! er staat een hoop wind, maar dat mag de pretsels niet druksels!

hollyklook zei

neem aan dat de weerman er ook wel zal zijn. Ard? Vinnie? Jean?

iig de bal laag houden vanavond want anders ligt ie ergens op het strand.

Rody zei

de wind staat uitermate goed hoor, direct uit zee dus op de bomenrij aan de korte kant van waar wij ballen... dus een beetje lags de korte zij spelen denk ik... moet goed gaan!

Rody zei

heer jean...

ist dabei!

nou nou, lekker opkomst dames en heren, fijn fijn...

men weet dat ik het rustigjes aan moet doen ivm mijn voetje? effe aankijken hoe dat gaat...

Rody zei

Ard und Rutgert sein auch dabei!