28 juni 2008

13E ZOMERAVONDVOETBAL - MAANDAG 30 JUNI 2008 - 1900 UUR

Ja ja, maandagavond staat ie er weer dik en dik op: het ZOMERAVONDVOETBAL. Op inmiddels ons vaste veldje aan de Kijkduinsestraat waar wij tot nu toe zonder enige trubbels onze kunsten kunnen vertonen zal het ook aanstaande maandag weer een feest zijn.

Dikke toezeggingen zijn al binnen van de heer Kloor, de heer Mark, mijzelf en de Drie!

Wie volgen?

Onderstaand een impressie van ons veldje, dat je weer even weet waar het over gaat en waar je hele week om zou moeten draaien!

17 opmerkingen:

Anoniem zei

zal er zijn vanavond!

Anoniem zei

ps: mn broertje niet, die zit in Parijs

Anoniem zei

Kan niet, verhuizen :-(

Spuit 11.

Anoniem zei

oei daar gaat mister 100%!

Anoniem zei

ben erbij.. met nieuwe kickers!

Fijnerik

Rody zei

twee van de drie zijn er ook bij!

markarazzi zei

We staan dan al op 7 (Pietje, Fijnerik, Lekkero, Kloor, 1 van de 3, 2 van de 3, Markarazzi).

Nog minstens 3 erbij gaat wel lukken, me dunkt.

Rody zei

Vinnie ist da so bei!

Rody zei

UND DER SMS gaat er ook nog uit straks!

Rody zei

en KLOOR is mister 100%

hollyklook zei

Jazekers! Ik zal er zijn... ben hopelijk rond een uurtje of 7 thuis en dan ben ik zeker 19:30 wel op het nieuwe Hollyhock... heb er zin aan! Het nieuwe voetbal.

Rody zei

Kloor die foto is walgelijk!

Anoniem zei

Gertje komt ook wel..

Die heeft een week uitgerust, die komt weer oorlog maken vanavond..

Fijnerik

Rody zei

Gert is inderdaad bevestigd... op oorlog zit ik niet zo te wachten, ik zal de DUCT-tape wel meenemen...

Rody zei

bakvistuta ist dabei

hollyklook zei

Mooi he! die foto... ipv zoek de gelijkenis is het eerder zoek de verschillen... Peter Beardsley, wat een grandioos voetballer. Trouwens, we zijn vanavond toch al met een mannetje of 10... misschien Jean nog, Michel? ;-) punica oase!

Rody zei

Jean zou komen zei ie me zaterdag...