22 mei 2008

BADJAS KOPEN?

Krijgen wij als zure achterblijvende Hollyhockers geen fikse korting, vraag je je dan af? Als een super model van ons gewoon brutaal en ongevraagd misbruikt wordt in een slappe reclamecampagne voor overgeprijsde badjassen in een waardeloos tasje, mag je dat toch wel op zijn minst verwachten?

Schijnbaar niet, maar we kwamen onze Hollyhock-held van 2008 wel tegen. Bij het grote O'Harris. Ik had er nog nooit van gehoord en volgens mij valt 'de uit de Steets overgewaaide hype' ook wel mee. De hype is niet groter dan pakweg Adez ofzo, die er een grotere campagne tegenaan pletterde.

Stefan verdient onzes inziens beter dan een badjassenfabrikant met de naam die klinkt als een frikandellendraaierij, maar goed. Geniet van de foto zolang het kan en wie weet waar we onze heer nog vaker tegen gaan komen! Zolang je maar niet met je lachende gezicht op opsporingverzocht.nl komt.

Geen opmerkingen: