27 oktober 2007

Gemiste kans

Dit is werkelijk waar een prachtig staaltje niet-voetbalkunsten. Ik heb grove fouten in mijn leven gemaakt op het Heilige, geef ik zondermeer toe. Anderen steken er vaak de draak mee om zo hun eigen fouten te camoufleren, prima allemaal. Maar dat het ook echt erger kan bewijzen deze stumperds! Vanzelfsprekend een hoop eredivisie-momenten.

Kijk het vooral uit, want op het laatst zit toch wel de allerbeste, uit de Bundesliga.

http://www.dumpert.nl/mediabase/30127/b31f7ae4/de_slechtste_goals.html

5 opmerkingen:

Anoniem zei

whahhaha die laatste gek!!! die wil ik op dvd!!!!!!! FANTASTISCH!!!

die terugspeelbal op rody zou hier ook wel tussen passen hihi

Anoniem zei

Die laatste was echt subliem. Ben je kneus dan.

Die terugspeelbal van Rody past zeker in het rijtje. Al denk ik dat we allemaal wel dit soort missers hebben gehad op het stokroos. De een wat meer dan de ander toch Mark?

markarazzi zei

Weer een klassement, naast die van de Gouden Zeis, waarin mijn naam bovenaan prijkt: de Messing Misser. De praktijk leert ons dat ik alleen de moeilijke ballen maak. Ja, da's Hollyhock, he!

Ik weet ook nog een mooie misser van Kloor. Toen we die een keer in de Mac Escamp terughaalde uit onze herinnering, stikte ik zowat in een blueberry muffin.

Anoniem zei

jij stikt zowat in ieder vast voedsel, want je kan nie eten! net als bert!

markarazzi zei

laat bert er buiten ja!