2 augustus 2007

HOLLYHOCK SHIRT SEIZOEN 2007/2008

Ooit speelde we met het idee om een echt eigen shirt te laten drukken. Kleuren, logo, naam, nummer, de he rataplan. Echter dat bleef steken op hoge verwachte kosten, te weinig animo, de kinderen die af moesten zwemmen of de rollator die nog uit de overn moest.

Welnu! Onze nieuwe maandag-man Jeroen (Vliet), vertelde over de shirts die hij ooit liet maken: STOKROOS FC (jaja, er zijn dus meer van die gekken zoals wij). Voor rond de 20 uuro was ie klaar! Naam, Shirt, Nummer etc etc...

Zullen we nou toch eens inventariseren dan? Lijkt dat ons niet leuk? Iedereen is tegenwoordig toch puissant rijk, dus wat dat betreft is het geen probleem. Alle maten zijn te krijgen, een M voor Rody en Harte en een hoop andere gezellige maten!

Dus ik zou zeggen: Maten, hijs je in je maat, en loop nooit meer voor lul in je Keane-, Gerrard-, McManaman- of Beardsley-shirt!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil een maatje XS met HARTE op de achterkant...

fijns...20 euri are in the mail...

Anoniem zei

XL - IDEMA - 9

'nuff said! Ro is me held... superspits pur sang... de Charisteas van Hollyhock... grillig maar oh zo doeltreffend!

markarazzi zei

het gaat echt gebeuren. ro, maandag spreken we zaken.

ik neem een L met nummer 11 en Markarazzi

Rody zei

ik wil K. HOLLAND nummer 69...

Anoniem zei

Doet mij maar een L'tje met de naam FIJNERIK en met nummer...

welk nummer is kontneuken in het standjesboek?
Dat nummer wil ik..