31 juli 2007

Aangifte van gestolen overwinning

Gisterenavond had SV Kansloos de drie punten in de tas. De Loosduinse formatie was gisteren, in haar eerste officiële wedstrijd na het vertrek van captain Molenkamp, inderdaad volstrekt kansloos. Helemaal toen de braziliaanse Belg Basualdo de overstap maakte naar de ploeg waar alleen maar driehoekjes werden gemaakt door de slechtste spelers.
Toch gingen de kanslozen met de overwinning strijken. Keane nam genoegen met een corner nadat de duitse neef van Kahn een schot van Gerrard duidelijk achter de doellijn pareerde. En de haagse Cantona van SV Kansloos bekende na afloop dat een goedgekeurd doelpunt van hem alles behalve het doel had getroffen. Twee 'gestolen' doelpunten dus voor Kansloos.
En toen was er nog die schlemiel die begon over de 'winnende' die prompt door Cantona werd gedrukt. Niks geen 'winnende' wat minstens 11 man betrof, de avond was immers nog jong. Maar de kanslozen zagen hun kans schoon en dropen geniepig als dieven in de nacht af met de gestolen drie punten in de tas.
Wielrennen zou ongeloofwaardig zijn, maar het voetbal op Hollyhock anno 2007 is pas een ware schertsvertoning!

13 opmerkingen:

Rody zei

Dit prachtige epos heb ik maar weer naar boven gezet, de verkiezing tot ZEIS VAN HET JAAR staat nu een naar benee, netjes toch?

Anoniem zei

volgende week kom ik met een heel armada joego's checken of wat hier gebeurd allemaal wel eerlijk iiiissss....

een godsschande was het gisteren! het pijnlijke verlies van De Geodriehoek Van Stokroos hoorde op de borden te prijken en niet minder dan dat...

Anoniem zei

O jaaaaaaa... weet je hoeveel papa van jullie houdt! ok dan...


vamos

Anoniem zei

Het was een volledig terechte overwinning. Het geluk waarmee mijn oude ploeg scoorde, sloeg helemaal nergens op. Wij hebben terecht gewonnen.

Anoniem zei

zo gek als een deur die Pietje, weet niet eens ze eigen naam meer

Anoniem zei

Wel mooi trouwens, dat notabene de persoon die zich zo beroofd voelt, er een plaatje van zijn idool bij zet... Geef maar gewoon toe, we waren duidelijk een klasse beter *proest proest*... Alvast voor iedereen die niet bij mij in het team wil: volgende week heb ik een mooi Nederlands Elftal shirtje aan...

Anoniem zei

niks gestolen...

gewoon een mooie goal....

De Haagse Cantona

Anoniem zei

als je bij mij bent win je!

behalve als er wordt valsgespeeld... ik speel nooit vals, ik maak misbruik van de elementen...

volgende week staat er een andere rody, in een nieuw oud shirt... het is allerminst ORANJE...

markarazzi zei

de messen zijn geslepen, de verwachtingen hooggespannen...

maandag laten we de voeten weer spreken heren, en kadootjes behoren tot de verleden tijd. ik moet en zal mijn tweede overwinning van het seizoen binnenslepen, koste wat kost. eens kijken of ik mijn Vinnie Jones shirt nog ergens kan vinden...

o ja Klookie, mijn oranje shirt zit altijd standaard in mijn tas, dus wie weet...

Anoniem zei

ik ga voor kleuren die nog nooit zijn vertoond! jullie zijn gewaarschuwd!

morgen zal ik eveneens eens een draadje openen om te kijken of er nu WEL animo is om een eigen shirt te laten drukken! das toch humor!

Anoniem zei

Een eigen shirtje lijkt me een prima plan... FC Hollyhock... mooi fluorescent fel groen, gele letters en cijfers...

Anoniem zei

WE ARE THE WINNERS !
OF EUROVISION !

Rody zei

onterechte winners van de eurovision... ik eis een rematch... mijn wraak zal zoet zijn... no one can escape the wrath of my bunghollllllllle