2 mei 2006

HOLLYHOCK BBQ


Heren/Dames,

Dan eindelijk moet het eens gebeuren:

THE FIRST ANNUAL HOLLYHOCK BBQ

En annual, gewoon omdat het lekker klinkt! Iedereen is welkom, en er wordt lekker gevoetbald en lekker gegeten. Zie je er wat in, heb je ideeen? Spui ze maar!

Ik doe een voorzetje: ZATERDAG 27 MEI 2006, vanaf een uurtje of 1700! Plaats des onheils: STOKROOSVELD vanzelfsprekend!

We kunnen een BBQ kopen, mensen kunnen ook BBQs meenemen. Briketten kopen, aansteker, saus, vlees, drank: ik zou zeggen: doe dat het BringYourOwn principe...

Goed verder zou ik zeggen: spui uw ideeen, en laten we hopen op mooi weer... Als de weersvooruitzichten volkomen kut zijn, dan verplaatsen we het een week.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat gaat de anal-en in!

Anoniem zei

nou je weet wel wie dit gezegd heeft

Anoniem zei

Ik zou graag een optreden verzorgen!

markarazzi zei

27 mei zit ik in Frankrijk, ik ga sowieso twee maandagavondpotten missen. ik opteer derhalve voor een avond in juni.

Anoniem zei

je bennie wijs!!! wie gaat er nou in de zomer naar Frankrijk! mis je Hollyhock door!!!

Anoniem zei

leuk land, jammer alleen dat er fransen wonen

markarazzi zei

het is nu al legendarisch. kijken jullie ook al dagen uit naar de maandag? ik kan niet slapen man...

Anoniem zei

klopt... net als de rest van de wereld includo nederland,excludo den haag.......

den haag is de enige plek op aarde dat nog bestaansrecht heeft, de rest mag door mij getroffen worden door een meteoriet van t grootste formaat.............

Anoniem zei

nee mardi, duurt nog een paar weken en dan hoop je net als ons dat dat weekend met een noodvaart voorbij vliegt...

maandag begint je weekend...

markarazzi zei

maandag begint het leven en het eindigt 's avonds abrupt met een onvervalst gevoel van deceptie, een bovengemiddeld gebrek aan zelfvertrouwen en een chronische pijn in de enkels. volgende week beter...

Rody zei

ik heb nu alweer zin!!!