7 april 2006

Zondag en Maandag is het weer BAL!

Ik weet het, je zit de hele week en het weekend maar toe te werken naar 1 moment in de week en dat is de MAANDAGAVOND! Dan barst het HOLLYHOCK-spektakel weer los! En maandag belooft ons nu alweer een meer dan behoorlijke opkomst!

Illustere namen uit het verleden schijnen acte de presence te gaan geven: we houden ons hart vast! De vaste kliek zal ook zeker weer aanwezig zijn.

Zullen de goaltjes van Michel er zijn? Word doelpunt 50 erin geprikt? We staan na het bloedbad de 2-1 en het succes van de 13-11 op 27 doelpunten!!!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

en ook ik ben erbij! natuurlijk! en een hoop anderen. Fijnerik neem je de camera weer ter hand?

markarazzi zei

ik ben er bij maandagavond.

Anoniem zei

Ik niet maandag, volgende week hopelijk wel weer. Veel plezier!

hollyklook zei

ik verwacht acte de presence te kunnen geven met een paar nieuwe kiksen aangezien ik het vorige paar vorige week in de vuilnisbak heb gedeponeerd...

Anoniem zei

Ben er bij

Anoniem zei

ik ben er ook, had ik dat al gezegd?

Anoniem zei

dat weer wordt trouwens meer dan prachtig!!!! onbewolkt, geen wind!!! jippaaaaaa

markarazzi zei

geen wind. ik geloof er niks van. als ik vanmiddag op de trugweg vanuit delft weer keihargd windkracht 7 vol tegen heb, ben jij vanavond mijn eerste slachtoffer ro.

en kloor, koop lekker goedkope kiksen. je kan wel weer van die peperdure predators kopen, maar je wordt echt niet in eens een beckham. je blijft gewoon je crappy zelf.

en de rest: krijg het zuur. anders maak ik het jullie wel zuur.

Anoniem zei

Fijn dat Mark er ook weer zin in heeft.

markarazzi zei

ik ben op een kruistocht om het plezier in voetbal terug te vinden. ik hoop niet dat dat ten koste van anderen gaat, bij voorbaat mijn excuses.

Anoniem zei

nou je hebt je plezier teruggevoinden misschien, maar voetballen kan je nog steeds niet...

je mot er niet te zwaar An Tillen