26 maart 2006

--- EERSTE ZOMERAVONDVOETBAL 2006 ---

Heren/Dames, zo u wilt!

Vannacht heeft het heuglijke feit weer plaatsgevonden dat de klok een uurtje vooruit is gegaan! Dat betekent, dat we een uur korter weekend hebben:
LEKKER BELANGRIJK! Het betekent ook dat we weer kunnen gaan ballen op de ZOMERAVONDEN!

Nou werkt dat weer nog niet helemaal mee, maar met een graadje of 15 en opklaringen morgenavond, lijken we meer mazzel te hebben dan de voorgaande 2 edities!

KORTOM MORGENAVOND 1900 UUR, STOKROOSVELD AKA HOLLYHOCK:

--- EERSTE ZOMERAVONDVOETBAL 2006 ---

Een hoop oude voetbalcorryfeeen zouden hebben toegezegd! Is het altijd maar de vraag wie er komme! Maar ik heb er in mijn hoofd al zeker 8 a 9! Hoe meer hoe beter! Kom! Reageer! Doe wat je doen moet: voetbalschoenen aan en morgenavond MAANDAG om 1900 uur aanwezig zijn op het honkbalveld van de enige plek ter aarde waar voetbal geboren werd en om zeep geholpen wordt!

PS Kan iedereen, iedereen effe inlichten? Zoals DAVID, RAMON, MARIO, MICHEL, VINNIE, ARD, LIEVE... noem maar op! Neem mee wat je mee kan nemen. Hoe meer zielen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een wervingstekst zeg, ik ben er bij! Als ik overdag nuchter kan blijven dan... Traditiegetrouw loopt het uit op een enorme deceptie, die wil ik natuurlijk niet missen ;-)

markarazzi zei

hahaha, helemaal eens met mooie Mario. na al dat gezeik kan het alleen nog maar tegenvallen. ik ga er ook alles aan doen om dit de grootste hollyhock-sof ooit te maken. daar is nog al wat voor nodig. zoals bv. mijn overgehypte nieuwe shirt. welk shirt dat is, mag ik nog niet zeggen. vandaag is de laatste kans dat jullie kunnen gokken. doe mee en win!