2 januari 2006

Nieuwjaar Vreetfestijn

Heren,

Danny en ik hebben het idee opgevat om een Hollyhock Grote Mannen-diner te organiseren.

Bij danwel Brouwcafe danwel Maatschappij ken ik wel wat moois regelen, mooie lange tafel... etc...

Vooral voor het betere schranswerk is de Maatschappij kwa prijs/kwaliteit verhouding een goed idee... en je gaat voor weinig GOED LAM naar huis als je dat wil! Je auto ken je dan laten staan, want het is daar in de buurt GRATIES parkeren!

http://www.demaatschappij.nl/index2.html

Ik gooi zo maar effe 3 data over de mail, en het liefst dan dat IEDEREEN KAN!

Woensdag 11/1, Vrijdag 13/1, Maandag 16/1... nou ROEP maar ook als je geen zin heb!

11 opmerkingen:

markarazzi zei

mijn agenda is nog vrijwel leeg. ik ga met alle dagen accoord. ik hoor het wel.

Rody zei

het zal de vrijdag worden. ik zie Joostie vanavond dan ga ik eens vragen... vooralsnog zijn voor het grote mannen diner aanwezig: Bert, Rody, Mark en Danny, maar vermoedelijk komt de rest wel over de brug...

hollyklook zei

Ik heb er ook wel zin in, vooralsnog kan ik alle dagen.

Rody zei

Bert, Rody, Mark, Kloor en Danny! Vooralsnog! Lekker doen, ik ag boeke boeke

Rody zei

nou algerto zal ook wel meegaan, en ook verwacht ik niels!

Rody zei

niels is er helaas niet bij.

leo? arnie?

hollyklook zei

En Harte?

Anoniem zei

Ik ga alleen als lennart meegaat... kunnen jullie dat regelen boys...

X Gert

Anoniem zei

we staan op 8, de tafel is gereserveerd, dus het kan loos gaan wat mij betreft!

er is altijd plek voor een mannetje meer of minder! dat is daar geen enkel probleem!

x rod

markarazzi zei

mmmmmmm, hoe laat spreken we eigenlijk?

Rody zei

als alle heren zich rond HALF 8 in de Maatschappij willen melden. eea kan natuurlijk ook onderling worden afgestemd!

de maatschappij is aan het einde van de Keizerstraat vlakbij de kerk, makkelijkste bereiken met de auto als je vanaf de badhuisweg/scheveningseweg komt. Keizerstraat is 1richtingsverkeer (net als mijn liefdesleven). Verdere vrage, you know where to find me!

Ajuus!