15 juni 2005

Maandagavondvoetbal 20 juni aanstaande

Ben jij er bij?

Afgelopen maandag liep voor velen een beetje in de soep, maar Arnoud en David waren zelfs weer terug op het veld! De Franse belhamel liet zijn gezicht weer eens zien, en ook onze Mexicaanse schone kon de drang het veld op te zoeken niet langer weerstaan schijnbaar.

Aanstaande maandag is het wee zover, dat we met zijn allen maar weer een lekker potje op de matje mogen leggen! Druk op comments om je bericht achter te laten of je komt?

10 opmerkingen:

hollyklook zei

Reken maar van YES! dat ik weer van de partij zal zijn... moest helaas deze week verstek laten dankzij een grandioos fantastisch Fantomas concert.... jettettetetettet PULLEMPUMPPAAAAAAAAH! PULLEMPUMPPAAAAAAAAH!PULLEMPUMPPAAAAAAAAH!

Anoniem zei

Ik ga er vanuit jullie maandag weer tegen de schenen te kunnen schoppen, zo niet letterlijk, dan toch figuurlijk!

Rody zei

Ik ben er ook, na een daggie relaxen kan ik wel wat beweging gebruiken

Rody zei

Haha........ dit kan niet waar zijn... dit is ook niet waar

Anoniem zei

Jongens, ga alsjeblieft weer voetballen op Hollyhock, want sommig commentaar op dit weblog kan ook echt niet door de beugel hoor. Dan maar liever dat veld naar de kloten...

markarazzi zei

na twee-en-een-halve-week afwezigheid doet het me enorm veel deugd dat het blog weer leeft, na zo'n maand stil geweest te zijn. en zo te lezen lekkere opkomsten, ouwe bekenden, goeie potten, gezeik over het veld, heeeeeeeerlijk. gewoon hollyhock vanavond? ik zal er weer zijn.

Anoniem zei

Het is mij te warm hoor, ik haak af!!

Rody zei

Misschien dat verzetten van 7 naar half 9 helpt? Anders ben ik gewoon ook voorstander om hem naar later in de week te verplaatsen en lekker op het strand te gaan zitten ofzow.................... zeg t maar....

Anoniem zei

vanavond ballen/hangen op het strand half acht beneden aan de heuvel aan het einde van de Savornin Lohmanlaan.....(ook wel bij strandtent Friends) be there or be a vierkant.

De Schepper zij met u.

Anoniem zei

Ik denk dat ballen op het strand met dit weer zo mogelijk nog zwaarder wordt dan op het gras, door dat mulle zand rennen in die hitte.