15 juni 2005

Hollyhock Tour de France League 2005

Na een afwezigheid van 1 jaar, wil ik er dit jaar best voor gaan. Inleg 5 euries, wie willen er meedoen? Max 1 team, start is op 2 JULI!!!

Zodra ik voldoende inschrijvingen heb, zal ik starten met het opzetten van de liek! Ik verwacht natuurlijk dat ik binnen yes en no voldoende namen binnen heb. Laat je plan tot deelname achter in comments!

De deelnemende teams alvast:

The 20 Pro Tour Teams 2005:
Davitamon - Lotto (Bel)
Quick Step (Bel)
Team CSC (Den)
Bouygues Telecom (Fra)
Credit Agricole (Fra)
Cofidis (Fra)
FDJeux.com (Fra)
Gerolsteiner (Ger)
T-Mobile Team (Ger)
Rabobank (Ned) Fassa Bortolo (Ita)
Domina Vacanze (Ita)
Lampre - Caffita (Ita)
Liquigas - Bianchi (Ita)
Euskaltel - Euskadi (Spa)
Illes Balears (Spa)
Liberty Seguros (Spa)
Saunier Duval - Prodir (Spa)
Phonak Hearing Systems (Swi)
Discovery Channel (Usa)

"Wild cards"
AG2R Prévoyance

7 opmerkingen:

hollyklook zei

5 euries is te geef.. bij deze heb je je tweede aanmelding... (want ik neem aan dat je pa ook weer mee doet!?) ;-)

Anoniem zei

I'm in!! 5 euro = weinig prijzengeld voor de winnaar, haha.

Rijdt Pantani nog? En Cassartelli?
;-)

Ik heb m'n top 20 al bijna rond...

Rody zei

Nou dat klinkt al goed, wie vollegt?

Anoniem zei

De Schepper zij met u......

ik zal mijn ongelovelijke kennis van wielrennen weer ten toon spreiden.........

Rody zei

Nou ik denk dat ik het wel kan voorbereiden!

Anoniem zei

Dat weet ik wel zeker, ik had toch al gezegd dat ík meedeed? ;-)
Dikke Malaga is vast ook wel te porren voor een leuk sportspel toch?

markarazzi zei

schrijf mij ook maar in wielerkoning. ik hoop niet dat gert mee doet, want dan kunnen we wel inpakken.